Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Trenger desperat solbriller, men det ser ut som om det kun er mulig å få tak i det hos optiker på denne tiden på året. Så før jeg begynner på det prosjektet, vet noen om noen god butikk på nett? Eneste kravet jeg har er at brillene er trygge. Gjør ingenting om de er i fra UK, USA el.
Strix Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Trygge?? Jeg har kjøpt mange solbriller fra Ebay, både USA og UK
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Ja, stopper UV stråler og ikke bare er farget glass som lager skygge, og i verste fall vider ut pupillen og slipper inn mer skadelige stråler. Kjennes mer behagelig ut enn uten, men skader faktisk mer. Så når jeg bruker solbriller pga at jeg spiser piller som gjør meg ekstremt lysømfindtlig, så er det sikkerhet fremfor skjønnhet Men jeg skal se litt på ebay om jeg finner noen selgere som virker pålitelige. Selv om jeg er skeptisk til å kjøpe slikt der, øynene mine er jeg ganske mye mer hysterisk for enn hår ol
Strix Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Ahh, sånn trygge da vet jeg ikke om jeg vil anbefale noen av de jeg har kjøpt hos Lykke til på jakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå