Gå til innhold

Hadde dere sex før dere ble kjærester, eller omvendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere sex før dere ble kjærester, eller kjærester før dere hadde sex?

Og hvor lang tid gikk det før dere hadde sex første gang? Hadde dere et åpent forhold før dere hadde sex første gang, slik at dere kunne snakke om det meste og var veldig trygg på hverandre?

Lurer på hva som er "normalen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møttes på nett, og var mer eller mindre sammen et par måneder før vi møttes IRL.

Sex mener jeg vi hadde første helgen vi møttes IRL, samleie 8-9 måneder etter dette.

Skrevet

Vi var kjærester i nesten 3 mnd før vi hadde sex, men jeg tviler på at det er "normalen"... :ler:

Ja, vi var veldig trygge på hverandre før vi hadde sex. Vi snakket om alt og ingenting, visste om en del av hverandres vaner og uvaner, hva vi likte og ikke likte.

Vi kjente hverandre så godt som noen kunne kjenne hverandre i løpet av så kort tid, og det å ha sex var bare "neste skritt på veien" for å komme enda nærmere hverandre.

Skrevet

Vi hadde sex før vi ble sammen.

Skrevet

...Vi hadde sex før vi ble kjærester....

Ingen av oss var vel ute etter noe forhold, for å si det på den måten, og det hadde vi snakket om i forkant....

Men, ja - jeg var absolutt trygg på ham før vi hadde sex - og har kjent ham lenge...

Men... Vi bare "klikket", og det tok ikke lange tiden før vi begge visste at dette ble MYE MER enn bare "fucking good friends"... ;)

Gjest missLady
Skrevet

Vi ble kjent gjennom bekjente (fikk mob.nr og msn-adresse) snakket et par uker på nett, sex 3 dagen vi møttes.. :ler: Oppførte oss som kjærester rett etter det, offisielt kjærester et par uker senere..

Skrevet

Vi hadde sex før vi ble kjærester. Traff han på nett. Hadde kjent han i 3 mnd da vi hadde sex første gang. Hadde sex fjerde gangen jeg traff han. Vi ble kjærester ca 4 mnd etter vi hadde sex første gang.

Skrevet

Vi ble kjærester før vi hadde sex.

Skrevet

Vi hadde sex første kvelden.:D Var på besøk hos en venninne og var ute på byen. Etter det traff vi hverandre ikke på 9 mnd, men vi hadde kontakt hver uke. Grunnen var at jeg ikke var klar for noe seriøst akkurat da. Og etter det ble vi kjærester veldig fort.:) Og samboere enda fortere.:D Etter over 1 år er vi bare mer og mer forelska.:)

Skrevet

Før... Må teste ut varene for å se om det er noe tess :ler:

Skrevet

Vi ble spleiset av en kompis, og ble kjent over msn før vi møttes, hadde prata i timesvis hver dag i to mnd. Den dagen vi endelig møttes var begge allerede veldig betatt og hadde forhåpninger om at dette kunne gå veien. Det var full klaff og vi hadde sex den kvelden. To dager senere erklærte vi oss offisielt kjærester.

Skrevet

Sex før vi ble "offisielt" sammen, men ingen tvil om at det var det begge ville.

Skrevet

Man må jo prøvekjøre bilen før man kjøper den.

Forholdene mine har alltid startet med sex først, en gang var det første natta vi møttes. Faktisk kommer ofte sex før forelskelse for meg. Jeg er veldig åpen og trygg når det gjelder sex, så har vi først hatt oss så snakker jeg fritt om alt som har med seksualiteten min (og hans) å gjøre.

Med min nåværende så hadde vi møttes tilfeldig noen ganger i diverse sosiale sammenhenger før han inviterte på en kaffe. Vi hadde sex på denne første daten, og fortsatte å ha sex daglig etterpå og ble sakte men sikkert kjærester. Dvs vi oppførte oss vel som kjærester fra dag 1, og det var ikke tvil om at det gikk den veien, men vi ble ikke "offisielt" sammen før etter et par måneder.

Jeg hadde forøvrig egentlig planlagt å vente med sex til vi hadde datet en stund (lest det i dameblad må vite - "man skal ikke ha sex første kveld med en man vil bli sammen med"), men han skulle reise langt bort dagen etter så jeg fikk litt hastverk og lurte ham med hjem :ler:

Skrevet

Ex nummer 1.

Jeg var 17 år og jomfru. Vi ble kjærester før sex. Ventet i 5 måneder med sex. Det ble et forhold som varte i 8 år.

Ex nummer 2.

Jeg var 30 år. Vi ble kjærester før sex. Ventet i en måned. Noe jeg angret på. Jeg burde ha skjønt lunta, for det viste seg at han var impotent :sukk: Forholdet varte i et halvt år. Det ble slutt av andre årsaker.

Neste gang

Da vil jeg prøve sex før kjærester, men er erfaringsmessig i tvil om man kan finne seg en kjæreste på den måten. Takk til TS som tar opp spørsmålet :sjenert:

Skrevet

Hadde sex før vi ble sammen. Tok vel 14 dager fra vi møttes til vi hadde sex, og ble sammen like etter. Jeg var 15, og vi har vært sammen i over fem år nå.

Skrevet

Det var sexen som gjorde til at vi ble sammen.

:sengekos:

Men vi kjente hverandre og hadde tittet på hverandre før det.

Gjest forveden
Skrevet
Ex nummer 1.

Jeg var 17 år og jomfru. Vi ble kjærester før sex. Ventet i 5 måneder med sex. Det ble et forhold som varte i 8 år.

Ex nummer 2.

Jeg var 30 år. Vi ble kjærester før sex. Ventet i en måned. Noe jeg angret på. Jeg burde ha skjønt lunta, for det viste seg at han var impotent :sukk: Forholdet varte i et halvt år. Det ble slutt av andre årsaker.

Neste gang

Da vil jeg prøve sex før kjærester, men er erfaringsmessig i tvil om man kan finne seg en kjæreste på den måten. Takk til TS som tar opp spørsmålet :sjenert:

Må bare spørre. Hva var det som gjorde at det ble slutt med den første?

Lurte siden dere ble sammen så tidlig :)

Skrevet

Vi begynte vårt forhold som elskere, hadde sex sammen første dagen vi møttes, hadde såvidt pratet med hverandre.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Var ikke kjærester da vi hadde sex første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...