Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en gutt - og tror han liker meg, og vi har møtt flere ganger, ledd, tullet og trives i hverandres selskap. Jeg liker han så godt at jeg kan tenke meg å bli gammel sammen med han. Men, - å ta initiativ til det første kysset!

Hjelp, når følte dere at dere var klar til det?

1. Hvor skjedde det?

2. Hvor mange ganger datet dere før dere kysset?

3. Jenta eller Gutten tok initiativ?

4. Vellykket? Hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten kysset første gangen vi møttes sånn "ordentlig", vi. Det skjedde utenfor et hus, vi sto og pratet og han varmet meg. Hadde snakket en del sammen tidligere på kvelden, og møttes uten å legge merke til hverandre før. Men vi krangler enda om hvem som tok initiativet til kysset, jeg sier det var han og han sier det var meg ;)

Hvor gammel er du? Uansett hvordan det skjer så blir det nok bra, siden du liker han så godt :Nikke:

Skrevet
Jeg og kjæresten kysset første gangen vi møttes sånn "ordentlig", vi. Det skjedde utenfor et hus, vi sto og pratet og han varmet meg. Hadde snakket en del sammen tidligere på kvelden, og møttes uten å legge merke til hverandre før. Men vi krangler enda om hvem som tok initiativet til kysset, jeg sier det var han og han sier det var meg ;)

Hvor gammel er du? Uansett hvordan det skjer så blir det nok bra, siden du liker han så godt :Nikke:

29 år :) ...... Ja, - jeg er nok en sjenert jente , ;)

Skrevet

Hun viste tegnene- jeg tok initiativet - "hun ble med før leppene møttes"(for å si det på en tungvinn måte). Slik er det som regel alle gangene, bortsett fra mitt første ordentlige kyss som tenåring.. Det var akward :P

Ikke tell dater før dere kysser, det er i øyeblikket man lever :)

Skrevet

Jeg tok initiativet etter mye flørting i baren.:D Det var veldig bra og det endte i :sengekos:

Skrevet

Det husker vi ikke, tror kanskje det var han, men at jeg ikke var vond å be :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Mitt første kyss fikk jeg på en fest. Han jeg var interessert i viste helt tydelig at han ikke var interessert i meg, og jeg tilbrakte endel tid med en annen gutt som jeg også kjente fra før. Vi ble veldig fulle, og satt etterhvert og snakket kinn mot kinn. Plutselig bevegde vi begge ansiktene sånn at det ble mulig å kysse, og jeg tenkte: "Nå skjer det! Nå får jeg mitt første kyss!" Og så fikk jeg det. Og det var både veldig deilig og veldig morsomt. :-) Siden har jeg elsket kyssing. ;-)

Skrevet

Mitt første kyss (da jeg var 14) var det han som tok initiativet til. Husker jeg var nervøs som bare det og turte ikke først:P Men da vi til slutt kysset, svimet jeg nesten av!

De andre gangene har jeg som regel tatt initiativ etter å ha fått litt bekreftelse (for eks at han kysser meg på kinnet først). Jeg faller lett for litt sjenerte typer, så synes det er helt ok å ta litt styring, men har aldri trengt meg på, det må komme naturlig:)

Skrevet

Mitt første klinekyss fikk jeg vel da jeg var 13-14 år. Jeg og han spilte i kretskorps sammen, og hadde blitt kjærester på telefon (type kompisen hans ringte venninna mi som så snakket med meg for så å ringe tilbake til kompisen hans etc :ler:). Når vi da hadde øvingshelg, hang vi sammen hele tiden, men vi fikk sneket oss avgårde for litt alenetid. Og da klinte vi. Han var ikke særlig flink, må jeg si, men det var vel neppe jeg, heller. :ler:

En måned etterpå ble det slutt, og han sluttet da i korpset.

Gjest LanaLane
Skrevet

Mitt første fyllekyss skjedde da jeg var 15, tok initiativet til å kline med storebroren til han som var forelska i meg :fnise:

Mitt første edrukyss skjedde da jeg nettopp hadde fylt 20(regner ikke med russeflørten min,fordi..vel...vi var russ og sikkert ganske redusert hele tida) og det er det verste jeg har vært med på.

Var på flørtern med sjefen min(i grunn kun fordi jeg likte oppmerksomheten)og etter han hadde kjørt meg hjem etter en "date" (i hans øyne) spurte han om et kyss da jeg skulle gå utav bilen. Det var helt forferdelig,synes fyren var en slimål egentlig, men følte jeg måtte.

Løp opp i leiligheten min, spytta i vasken og pussa tennene i 10 minutter.

Første edru kyss med kjæresten min var dagen derpå, etter at jeg hadde lagt an på ham i fylla og fått ham med hjem, vi bare så på hverandre og lo når vi våkna, så kyssa han meg :)

Skrevet

Jeg husker ikke mange av mine "første" kyss. Jeg husker det aller første, det var det jeg som tok initiativet til. Jeg var 13 og vi hadde vært kjærester i en uke. Han hadde forsøkt å kysse meg mange ganger, men trakk seg alltid. Jeg spurte ham rett ut en dag "Hvorfor tør du ikke?" han "hva da?" Jeg, "å kysse meg vel". Etter mye kremting og kikking ned i bakken kysset vi begge to samtidig.

Med mannen min, som er den eneste andre jeg husker det første kysset til var det jeg som tok initiativ "begge" gangene. Første gangen var på byen, da kysset jeg ham bare, ganske ut av det blå egentlig. Da vi møttes dagen etter var ting litt rare, og begge visste ikke helt hvordan vi skulle forholde oss. Vi satt å så på film sammen og jeg sa "Vent litt, jeg må bare gjøre noe for å få det ut av veien", så kysset jeg ham. Etter det har vi ikke forlatt armkroken til hverandre.

Jeg er alteå veldig for å bare hoppe i det og få det ut av verden. Jeg liker ikke å gå rundt grøten, og går heller for det jeg vil ha. Det er klart, jeg har visst i begge disse tilfellene at de ønsket å kysse meg også da... taktikken funker dårlig om de faktisk ikke ønsker det.

Skrevet

En fyllefest på Dombås da jeg var 13. Stolt, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...