Gjest Hissig tyr Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Vet ikke om dere har diskutert noe sånt før. Skal gjøre det så enkelt så mulig: Hadde turbulent forhold meg eksen. Et par ganger, etter at hun hadde slått opp med meg via sms mens jeg var på jobb (hun jobbet ikke), så ble det sms-krangling. Siden jeg var på jobb så var jeg stresset, og ble intolerant. I to forskjellige sånne drama, klarte jeg å kalle henne det samme, via sms: "Hønsehjerne" Er det en killer for ethvert forhold? Hvor sårende og teite ting kan vi si til hverandre, uten å ha ødelagt alt for alltid? Jeg elsket henne veldig. Nettopp derfor ble jeg så veldig frustrert og skuffet når hun oppførte seg tullete, og sendte meldinger mens jeg var på jobb, inkludert om at hun ville slå opp osv. Jeg kalte henne ALDRI noe stygt på tomannshånd, ansikt til ansikt. Da bare elsket jeg henne, fokuserte på at hun skulle ha det best mulig. Går det an å komme tilbake fra noe sånt? Jeg fortalte henne selvfølgelig etterpå at jeg ikke mente det, at jeg var frustrert. Men jeg vet ikke helt... Hun sier at da hun slo opp aller siste gangen (har vært slutt en stund nå) så var det ikke fordi jeg var frekk. Er dette noe hun sier kun for å beskytte seg selv? Mulig jeg fokuserer alt for mye på dette, altså uten grunn, men jeg føler meg veldig dårlig over å ha sagt (nei, skrevet) slike ting til hun jeg har elsket aller mest. Finnes det noen måte å gjenvekke kjærligheten på? Eller er dette en av de aller sikreste måter å ødelegge alt for alltid på?? Glad for all hjelp fra dere..
Gjest *Mim* Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Det er mange som krangler, kaller hverandre stygge ting og blir venner/ sammen igjen. Men om det er håp for dere to, vet jeg ikke. Høres ut som om dere har et litt slitsomt forhold?
adriana7 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hei! De aller fleste jeg kjenner, har nok kallt hverandre styggere ting enn det der.. Sa hun at DET var derfor hun gjorde det slutt? Hvis ikke, hoeres det mere ut som om du har hengt deg litt opp i det, fordi det er vanskelig for DEG at du kunne si noe "saant". Men du, etter hva du skriver, saa skjoenner jeg godt at du kallte henne hoensehjerne naar hun ville gjoere det slutt... du var nok ganske lei deg og saaret?, og da sier man gjerne ting litt sterkere enn ellers.. frykt for aa miste den man er glad i, kan gjerne gjoere den blideste til noe mannevondt Har du proevd aa lete i grunnene til hvorfor hun ikke ville mer? Kanskje var det andre, viktigere ting, som var utslagsgivende. Eller kanskje dere bare ikke passet saa godt sammen, dessverre. Hoeres leit ut for deg naar du var saa glad i henne, haaper likevel du kan finne litt sinne i deg mot henne istedetfor, som kunne gjoere det slutt med en fin fyr!, for det gjoer det litt enklere aa gaa videre. ( Enn om du bare dyrker det vakre.. da blir det vanskelig aa gaa videre). Naar det gjelder meg selv, har mannen min kallt meg ganske mye styggere ting enn det og GANSKE MANGE flere ganger, men jeg er jo her enda Betyr ikke at jeg liker det, men noe har jeg laert aa sile vekk. JEg tror at om to mennesker virkelig passer sammen, saa er ikke en uskyldig kommentar utslagsgivende for skjebnen til forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå