Gjest Lottemor Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 dildo som er bra.... Har ofte tengt på å kjøpe dildo eller andre sex-leketøy ,men får meg ikke til å spørre i butikken hva de annbefaler.... Så hvordan vet jeg hva jeg vil ha og hva som er bra? Er det noen som har peiling og kan gi meg noen råd?12
vl800 Skrevet 16. april 2002 #2 Skrevet 16. april 2002 Har du ikke noen venninner du kan snakke med da. Ellers så hender det jo at det er tester på dildoer og sånn i blader som Lek, Coctail, Cupido, osv. Lykke til.12
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #3 Skrevet 16. april 2002 Ta deg en tur i en butikk for å kikke. prøv og les på pakningene litt om de forskjellige og velg den du synes høres best ut og som ser god ut, til en ålreit pris. Det finnes uendelig mye å velge mellom, men noen liker store, noen små, andre grønne, noen svarte. Finn ut hva slags farge og størrelse du vil ha først og finn noe ut i fra dette.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #4 Skrevet 16. april 2002 Min norsklærer sa forøvrig at det var helt greit å bare spørre om hjelp til å finne ut av dette ved å bare spørre betjeningen i en elektrikerforretning....
six2 Skrevet 24. april 2002 #5 Skrevet 24. april 2002 gå inn på kondomeriet.no !! har kjøpt mye bra der.. lykke til klemz six2 12
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #6 Skrevet 24. april 2002 Samurai, som du kan bestille fra "Erotisk butikk" her på KG er bra....rødme... Lisa-Beth (ikke innlogget)
Gjest Liten Skrevet 25. april 2002 #7 Skrevet 25. april 2002 samuraiforslaget støttes på det varmeste.... 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå