Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Til dere som har vært og sett denne forestillingen i Operaen: Hvem var den nakne danseren i Sh-boom? Jeg synes det var litt vanskelig å se ... Var det kanskje Kristian Alm? Det var så fantastisk gøy!! For en lykkefølelse den forestilligen gav, forresten! Jeg kommer virkelig til å leve en stund på den! :D
LadyB Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 åja, den var fantastisk! hadde aldri lyst til at den skulle slutte.... jeg så desverre ikke hvilken danser det var jeg heller, for det var jo så mørkt! i tillegg så jeg ikke noenting da alle begynte å le så plutselig, for det sto noen i veien....hva skjedde da?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg mener å huske at det skjedde omtrent slik: Han stod med siden mot publikum, gløtta nedover, tok tak og dro penisen sin rett ut, så på publikum, slapp taket - det var over på et blunk. Hihihi, merkelig at noe sånt kan bli så gøy. Men det var så ekstra absurd etter at han hadde vært så "bluferdig" og dekket seg mer eller mindre til helt frem til dette. Så gøy at du digga det også! Jeg vurderer seriøst å se det en gang til, men da må jeg nok bestemme meg fort, i så fall.
LadyB Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Haha, da så! ja, jeg synes den kaserollen han bar rundt på var bra komisk! Jeg har også lyst til å se det igjen, men desverre ikke råd her i gården.... Får bare kose meg med minnene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå