Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Uansett hva jeg gjør med håret mitt er det ufattelig vanskelig å stelle! Det er halvlangt, når ca 15 cm under skuldrene og naturlig bølget. Ganske tørt, og blir veldig fort elektrisk. Jeg fryser lett om vinteren, så er avhengig av å bruke lue. Bruker for tiden Body Shop sine produkter siden det er det eneste hodebunnen min ikke reagerer på. Har prøvd omtrent alt frisøren min har klart å finne av produkter, men ingenting hjelper - enten er jeg kjempeallergisk eller så har det ingen effekt. Hvis jeg bruker rettetang blir håret ok, men det sliter mye i lengden, så kan ikke gjøre det så alt for ofte. Salongkurer har fungert temmelig bra, men er begrenset hvor ofte jeg kan dra til frisøren også - skulle vel helst hatt en slik kur hver uke. Har kjøpt hjemmekurer, men de er ikke like bra. Noen tips? Honningshampoen fra Body Shop virker veldig godt, da blir håret mindre tørt, men jeg må variere med ingefærshampoen for at hodebunnen ikke skal slå seg vrang. Av andre produkter bruker jeg varmebeskyttende spray fra Wella SP når jeg føner og retter håret, og andre stylingprodukter er utelukkende fra BS. Håret mitt har alltid vært sånn, og har alltid hatt problemer med hodebunnen - jeg har generelt sensitiv hud og reagerer på nesten alt av såpe og parfyme.
Gjest gjesten Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 hei.jeg var veldg fornøyd med dandruff shampoen til kms. sliter som deg med at jeg tåler svært få hud og hårprodukter.
Gjest Grafica Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Har du prøvd Nisim sine produkter for skadet hodebunn? Beste shampoen og balsamen håret mitt noengang har vært borti, jeg har ekstremt kresent hår. Bra for både hodebunnen og håret. Selges hos Adam og Eva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå