Gå til innhold

Han=Borgerlig - Jeg=Kristen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Skrekk og gru! Jeg er blitt glad i han - og vi har datet flere ganger.

Han har utrolig skjønn personlighet som gjør at jeg vil bli gammel sammen med han.

Men han ønsker ikke å dåpe hans fremtidige barn. Men det gjør jeg p.g.a tradisjon, så hvordan kan man komme til enighet på andre måter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette ikke er viktigere enn at det er tradisjon for deg, så skjønner jeg ikke helt at det skal bli noe problem.

Uansett, dere er bare i datingfasen ennå(?), og dette er å ta problemene på forskudd. Slike ting kommer dere til enighet om underveis, hvis dere kommer så langt.

Skrevet
Skrekk og gru! Jeg er blitt glad i han - og vi har datet flere ganger.

Han har utrolig skjønn personlighet som gjør at jeg vil bli gammel sammen med han.

Men han ønsker ikke å dåpe hans fremtidige barn. Men det gjør jeg p.g.a tradisjon, så hvordan kan man komme til enighet på andre måter?

Hvis dere bare har datet en liten stund, tror jeg du bør date han en stund til før du tenker på barn som skal døpes.

uansett har jeg tro på at man i slike tilfeller vil komme til en enighet med tanke på å gi og ta i ett forhold. Trolig kan man komme til et kompromiss på veldig mange ting. Hvis du er "veldig troende", vil dette kanskje bli vanskelig dersom han er imot alt som har med kirke, gud og tro å gjøre. Dersom dere er moderate begge to, og har sunn fornuft i behold, vil det nok gå seg til dersom man velger et liv sammen!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...