Gå til innhold

NAV

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Grete_*
Skrevet

Nå er jeg sliten og lei. Jeg har vært hos NAV (Økern) 3 ganger. Jeg har ventet lenge hver gang for å komme inn til en saksbehandler. Jeg har lagt fram samme problemstillingen samt dokumentasjon og får 3 forskjellige svar. Vet ikke lenger hva jeg skal forholde meg til.

Får ikke NAV-ansatte opplæring før de begynner med kundebehandling? Hva med å starte kurs for dem så alle får samme opplæring før de begynner å gi rådgivning til folk som allerede er frustrerte og i en vanskelig situasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei. Jeg skjønner deg godt. Jeg arbeidet i arbeidsmarkedsetaten nå NAV, i mange år. Fikk ingen opplæring. Måtte fly rundt til forskjellige saksbehandlere for å få svar på det jeg lurte på. Vi ble stadig satt til nye oppgaver og det skjedde stadig endringer, men opplæringen uteble. Vi hadde alle trengt kursing og skikkelig opplæring.

Skrevet

Hva er NAV ? Tuller vet hva det er men har vert så heldig at jeg har ikke trengt dem. Takk og pris.

Kan NAV og og bilforhandler stilles likt?

Skrevet

Ja. Venter på beskjed om midl. ufør og om jeg får ventestønad... får vel ikke høre noe før om et halvt år og da antakelig at de har rota bort søknaden.. :lete:

Skrevet

Jobber selv i Nav, og må bekrefte det som gjesten lengre oppe i tråden sier. Opplæringen er omtrent fraværende. Det er frustrerende når du har så vanvittig mye å gjøre, at du ikke har tid til å lese deg opp på egenhånd heller. Det burde vært laget et opplæringsprogram som alle nyansatte måtte gått igjennom, i tillegg til noen måneder med skulder til skulder opplæring. Da hadde vi kanskje blitt kompetente nok til å gi kundene et skikkelig svar. Skjønner veldig godt at de er missfornøyde slik som systemet er nå.

Skrevet

Ja, vi flytta til landet for 6 måneder siden og de har fortsatt ikke klart å behandle vår søknad angående barnetrygd... Burde være den enkleste saken i verden, for vi har jo krav på det.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Hrrrrrr,grøsser når jeg hører noen nevner NAV..feilinformasjon,roter bort søknad,ingen oppfølging og en følelse av dårlig behandling..

MEN nå har jeg vært kjempeheldig og fått en super saksbehandler så nå går alt så mye lettere! Pluss at når man har fått svar på det man søker om så slipper man å springe så mye frem og tilbake og ringe for å mase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...