Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 jeg ønsker å finne et hårprodukt som styler håret, som ikke blir fett. bruker renati nå, men håret blir så fett av det, var bra når jeg hadde kortere hår har du noen forslag hva jeg kan bruke for å få litt rufsete/liv i håret, for liker ikke flatt hår! håper noen kan hjelpe meg takk!!
miss bs Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Sist jeg var hos frisøren brukte hun en saltvannsspray i håret mitt som både luktet godt og som ga en ruffsete effekt. Håret mitt ble ikke fett i det hele tatt. Jeg husker desverre ikke merket, men du får kjøpt det i frisørsalong og flasken er oransje
Kihn Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har nettopp begynt å bruke Tigis Small Talk, og liker den veldig godt! Det er en litt tykk stylingkrem som er veldig lett å fordele, og gir volum og definisjon. Anbefales!
desert_rose Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 hei:) vurderer å kjøpe Cocky fra TiGi bed head serie til mitt lange/halvlange hår. ser den har fått ganske god kritikk på makeupalley(.com) dette er et stylingprodukt da og skal gi bra med volum men det er også folk som ikke liker den så det er vanskelig å vite hvor fornøyd man vil bli, siden det tydeligvis er ganske indivuelt. bruker ingenting i håret nå (er litt frizete og tørt). Kjøpte redken anti snap for en stund siden men denne gjør ingenting for håret mitt så den er droppa. har hørt veldig mye bra om It's a 10 miracle hair mask, som skal gjøre håret mykt, skinnende plus åtte andre bra ting.. nyskjerrig på denne men nå har jeg bestillt så mye jan marini hudpleie at jeg sannsynligvis venter litt. anyways, lykke tiL!
desert_rose Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 small talk kan du forresten få veldig billig på ebay!så et sted til omtrent 15$ ikl. frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå