Gjest TS Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hvor mye drikker du når du skal ha deg en fest, eller når du har tenkt å bli full? Og hva drikker du? Har du noen ganger vært overrasket over hvor mye du har tålt? Kan fortelle at jeg selv drikke 5-6 øl, og 3-4 drinker når jeg er ute. Er forøvrig jente.
Brunhilde Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hvis jeg koser meg sammen med venner blir det kanskje en flske rødvin i løpet av en kveld. Jeg drikker aldri for å bli full, men fordi jeg liker smaken av vin.
Hinata Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Pleier å drikke en flaske hvitvin, men blir litt i minste laget, så burde hatt halve flasker.. To flasker funker ikke bra ihvertfall
Telys Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg pleier ta med meg 6-8 smirnoff ice . Da blir jeg ikke for full,bare brisen og i godt humør Drikker jeg mer ,så har jeg ikke kontroll lengre. (Det skal sies at jeg bare er 150høy,så tåler ikke allverdens med alkohol )
Gjest Pet Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Når jeg er på byen drikker jeg stort sett alltid øl. Blir som regel 5-6 halvlitere i løpet av kvelden. Vin drikker jeg til nesten bare til mat og kos etter maten. Da blir det gjerne ei flaske. Drikker både for rusens og smakens skyld. Blir sjelden overrasket over hvor mye jeg har tålt, snarere tvert i mot.
Gjest Kinna Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Jeg drikker sjeldent alkohol ... det blir kanskje 5-6 ganger i året .. Og da er det rødvin det går i - eller iskald øl på uterestaurant en varm sommerdag.
hjertesukka Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Drikker kun rødvin, men ikke hver dag. Men kan godt ta et glass eller to midt i uka. Drikker ikke for å bli full. (en sjelden gang øl midt på sommeren) Og det går som regel en flaske når man sitter og skravler.
Gjest Lille Bie Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Jeg drikker omtrent kun rødivin, og kan gjerne finne på å ta meg ett glass noen ganger i uka etter en sen middag. Jeg ble glad i rødvin som 16 åring, og har egentlig ikke drukket noe annet siden. Det går vel ca en flaske når jeg skal ut + noe Baileys om vi har det stående hjemme. Da blir jeg skikkelig søt!
Gjest *Mim* Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Jeg kanskje en gang i måneden eller annenhver måned, sjeldnere nå som jeg ammer. Da deler jeg ofte en flaske med noen, helst hvitvin. Øl er jeg ikke glad i. Tåler ikke så mye, og særlig ikke å blande alt mulig rart. Da blir jeg full. Og veldig morsom.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Pleier å drikke øl eller rødvin, rosé om sommeren. Sjelden jeg fester egentlig, og drikker ikke noe særlig mer da enn om samboern og jeg drikker hjemme. Maks en flaske vin vil jeg tro - det var mer før da jeg var yngre (da drakk jeg oftere sprit også), og da kunne jeg nok av og til bli overrasket over hvor mye jeg tålte enkelte ganger, og hvor lite andre
Transe Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Hei drikker nesten bare vin og da mest rødvin. En flaske er oftest litt for lite så bruker en blanding av kartongvin og flaske. Tåler godt alkohol og liker å bli litt rusa. Koser meg med vin når jeg tilberder maten. Smake litt på kjøttet,soppen og sausen og nipper vin til. Øl nesten bare i sommervarmen og sjelden mer en en halvliter.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 Nå drikker jeg ikke så ofte, men sist jeg var på fest så var det litt rødvin, en liten flaske bailys, noen øl og noen drinker på byen.
Gjest imli Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 Er avholdskvinne Synes alkohol smaker dritt, så da gidder jeg ikke tvinge det i meg.
MissStiles Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 Hvis jeg bare skal kose meg med noe alkohol, så drikker jeg et glass rødvin. Kanskje dele en flaske med en eller flere. Når jeg er på fest, så drikker jeg cider og vin. På byen så drikker jeg drinker. Jeg har aldri planer om å bli full når jeg er på fest eller på byen. Av og til så blir jeg det og andre ganger ikke. Jo eldre jeg blir, jo mindre drikker jeg meg full. Jeg vet som regel når jeg skal stoppe å drikke for å ikke bli full.
Filur Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er ikke glad i øl og brunt brennevin, ellers så liker jeg det meste. Heller hvit enn rødvin da, men følelsen rødvin gir er verdt det iblant.. Når jeg skal ut drikker jeg mest vin, cider, smirnoff ice og drinker. Begynner alltid med det letteste og eskalerer etterhvert så jeg klarer å holde på formen. Om jeg ikke har til hensikt å bli full, og bare kose meg hjemme, så er det helt essensielt med Baylies og/eller vin. Da jeg var 15-16 tålte jeg ekstremt mye. Jeg tømte flere ganger en stor flaske Absolut og kom meg hjem i én del etterpå. Hvordan kan jeg ikke begripe. Det virker som jeg tåler mindre og mindre etterhvert da. (Heldigvis kan man kanskje si..) Nå tømmer jeg kanskje etpar cider eller en flaske vin før jeg går ut, og så etpar cider til ute, før jeg begynner på drinkene. Det kan bli ganske mange av de da, for det er jo så masse is og smakstilsetninger at det minner mest om brus. Tror jeg er sånn midt på treet når det gjelder alkoholkonsum.
Gjest Raptuza Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Eg drikk ikkje akohol fordi eg har personar med drikkeproblem i næraste familie, og på den måten er godt vaksinert....
Gjest Illiya Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Drikker et par glass vin eller et par konjakk i helgene, drikker så og si aldri midt i uka. I helgene drikker jeg ikke for å bli full, men er glad i både konjakk og vin. Jeg hater å bli full, så det er jeg aldri, heller ikke når jeg er ute på byen, men litt rus er ok da. Når jeg skal ut, drikker jeg som oftest omtrent en flaske rødvin på vorspiel, deretter ca to glass vin når jeg er ute. Danser mye da, så det blir noen glass med vann også. Kan ikke fordra å ha bakrus, og har som regel såpass styring at jeg slipper det.
Gjest Charming Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Jeg drikker stort sett kun øl. Da vet jeg rimelig nøyaktig hvordan jeg "blir" i formen ettersom hvor mange jeg drikker. Pleier ha med meg 8stk 0,33 øl. så blir det noen på byen.
Gjest Emera Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 Ett eller kanskje to glass vin, aldri mer. Og ikke ofte heller. Synes ikke om rus.
Ciara Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 Drikker gjerne en flaske vin, ofte musserende. Det tåler jeg godt, men mer enn det, og jeg begynner å bli overpratsom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå