Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Kan man treffe igjen en one night stand, for å ta opp der man slapp sist? Blir dette å regne for at man er interessert i noe mer?
Gjest Charming Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Spørs kanskje litt om du kjenner han eller ei? Jeg hadde det sånn med en bekjent av meg. Hadde en ONS i fylla, men så skjedde det igjen.. og igjen Tror ikke jeg hadde kontaktet en villt fremmed for gjentakelse.
Dr.Feber Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Er det lenge siden? Var det nå i helgen kan man helt sikkert sende en melding for å se om dere kan møtees igjen:) Ikke nødvendigvis for mer seriøse forbindelser, men uforpliktende sex kan jo være bra i en periode:)
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Spørs kanskje litt om du kjenner han eller ei? Jeg hadde det sånn med en bekjent av meg. Hadde en ONS i fylla, men så skjedde det igjen.. og igjen Tror ikke jeg hadde kontaktet en villt fremmed for gjentakelse. ???? høres ut som ons er som å gå på kino sammen? De fleste ons kjenner vel hverandre ikke fra før. Og det går da vitterlig ikke an å ha noen fasit her. Det er da vel ingen regler...herrgud så usikre folk er. Om mine ons ikke hadde tatt kontakt ville jeg ikke hatt så mange forhold..
Gjest Gutt27 Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Hvis man vil gjenta sexen så betyr vel ikke det nødvendigvis noe mer enn at man vil gjenta sexen? Personlig ville jeg ikke hatt ons med noen jeg ikke likte såpass godt at jeg allerede på forhånd kunne se for meg å sex med henne mer enn én gang, men det er jo bare meg, da..
Gjest gjestemaja Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Det at du vil ha sex igjen betyr vel ikke nødvendigvis mer enn akkurat det, men folk er jo veldig forskjellige på dette punktet da og man vet aldri hva folk forventer og tror.. Er aldri fasit på sånne spørsmål! Uansett, hvis man går ut fra at en ons er med en ukjent, så kan man jo alltids gjøre et forsøk på å bli bedre kjent også hvis man har lyst til å ha sex med personen om igjen.. tror hvertfall flere jenter med meg vil synes det er greit? Så lenge det er gjensidig såklart Selv ender nesten alltid mine ons med å bli flere ganger, men da alltid i fylla. Skjønner jo godt at det ikke betyr at vi kommer til å forelske oss, selv om det hadde vært helt kult :gjeiper: Er jo noe useriøst med fylla som vi alle vet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå