Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hvor er hundene deres når dere gifter dere? Blir jo ganske mange timer borte...
Gjest antigartner Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Skal ikke gifte meg, men når vi skal i selskap en hel dag/kveld, og ikke har mulighet til annen "barnevakt" til hunden, så er han på kennel.
Cæmis Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 de skal være hos foreldrene mine/min kjærestes foreldre. Foreldrene våres kommer til kirke kl 12.30 og er nok hjemme igjen til 00.00. Vi skal også ha hundene med på noen av bildene vi tar, så de får seg en luftings i mellomtiden da også.!
Eføy Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Hunden vår skal være på dyrehotell når vi gifter oss. Hun blir der i 24 timer.
Makin' it big Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Begge våre var hos naboen til svigerinna mi Den ene av dem er litt *kremt* spesiell ang. hvem hun liker og ikke, så vi kan ikke bare sette dem bort. Dessuten var de med på bryllupsbildene, så de måtte være hos noen som var villige til å kjøre dem til fotosession
illafanten Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Vi er så heldige at vi har et veldig godt forhold til oppdretterne, så vi har spurt om hunden vår kunne være hos dem og det var helt i orden. De bor 2,5 time unna, så vi kjører han dit på fredag og henter han igjen på søndag
MiAmore83 Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Vi vil nok også få litt problemer her. Ikke har vi bare en men hele 5stk, og oppdretteren, ja det er jo oss selv, hehe. Men, vi har såpass godt med hundegårder i bakhagen og inngjerdet tomt så vi satser på at kjentfolk som kanskje ikke er en selvfølge i bryllupet kan hjelpe oss litt med å ha de ut og inn samt fore. Vi vil vel også ha med iallefall et par av hundene på fotosession, men den praktiske biten ordner seg nok!
Gjest Lilleulv Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Har faktisk funnet en som kan ha den ene nå! Hurra Vil virkelig ikke ha de på kennel jeg. Men nå er det kun 1 hund som jeg skal finne pass til, og oppdretteren hennes bor faktisk halvannen times kjøring unna oss så kanskje jeg skal spørre henne.
anettes´verden Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Bra tema! Dette hadde faktisk ikke eg tenkt på, men det må jeg vel nå! Alle som pleier å passe henne er jo gjester i bryllupe. Kennel er uaktuelt for min del, da jeg vet hun ikke vil trives og da vil jeg jo gå å tenke på det. Det løser seg nok;-)
Gjest Lupi Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Har plutselig en idé om hvem jeg skal spørre om å passe nr 2 også! :D tror dette løser seg. Utrolig!
LilleMy28 Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Vi har katter, men de trenger jo pass de også. Så de var på besøk hos noen vi kjenner som bor på landet De skal være samme sted når vi nå skal på bryllupsreise.
Mokkon83 Skrevet 26. januar 2009 #13 Skrevet 26. januar 2009 Vår hund liker seg veldig godt på kennelen, og de som jobber der er veldig glad i han ikke noe problem for oss å ha han der helga som bryllupet skal stå etter bryllupet skal vi reise bort med båten noen dager, og da skal han være med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå