Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 17 og har veldig lyst til å bruke den rette kosmetikk for en ung, frisk og totalt kvise-og rynkefri hud. Hvilke foundation har dere å anbefale meg? Tenkte jeg skulle satse å bestille fra nettet... Jeg er også gal etter det med å ha friske eplekinn!! har så lyst på noe som gir kinnene litt farge men som gir et naturlig look. Har dere noe å anbefale av rouge/pudder eller noe annet bedre som påføres på kinnene?

Takker for svar. :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke bruk foundation!

Hvorfor ikke ? :lur: Ønsker jo å se bra ut :S :S

Skrevet

Jeg har ikke noen produktanbefaling å komme med, siden jeg ikke bruker foundation, men jeg vil anbefale deg å kjøpe en eller annen mineralfoundation. Det er mange som skryter over mineralfoundation og det er ikke bare fint og naturlig, men også bedre for huden enn vanlig foundation :)

PS: Hvis du søker på forumet, finner du en del emner om mineralmakeup.

Skrevet
Hei!

Jeg er en jente på 17 og har veldig lyst til å bruke den rette kosmetikk for en ung, frisk og totalt kvise-og rynkefri hud. Hvilke foundation har dere å anbefale meg? Tenkte jeg skulle satse å bestille fra nettet... Jeg er også gal etter det med å ha friske eplekinn!! har så lyst på noe som gir kinnene litt farge men som gir et naturlig look. Har dere noe å anbefale av rouge/pudder eller noe annet bedre som påføres på kinnene?

Takker for svar. :goodbye:

heisann:)

Det som er lurt er å tenkt på om du har normal, kombinert, tørr, sensetiv eller fet hud?

Av pudder foundation kan jeg anbefale Sheseido sin Smooting compackt foundation. denne smelter inn i huden, dekker veldig bra og nesten vigtigst av alt; den ser naturlig ut på:)

Denne pudder foundationen kan du få på Parfymelle. De på parfymelle er veldig behjelpelige og hjelper deg gjerne med fargevalg

Rouge som ser naturlig ut og som gir glød er fks - The Body shop sin nr 2

men jeg er veldig lys og har en kald undertone i huden.

Fersken farget rouge er også fint fint! De fleste merker har en fersken farget rouge, anbefaler max factor sin nr. 235

Lykke til:)

Skrevet

dior sin nye mineralfoundation er å anbefale!! den er veldig lett i konsistensen og tilpasser seg huden slik at den ikke føles som en maske. perfekt hvis du har ung fin hud :) den finnes i pudder og foundation. føler at foundation som oftest blir finest....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...