Meaty Skrevet 24. januar 2009 #1 Del Skrevet 24. januar 2009 Dette var noe jeg fant på en dag tastaturet på PC'en min sluttet å virke, og jeg bare kunne bruke musa og klikke på linker. Jeg skulle sjekke noe på Wikipedia og måtte klikke meg frem via linker for å finne det jeg var ute etter. Og det funket! Så man kan lage en liten lek ut av det, her er hvordan det foregår: 1: Gå til Wikipedia.com. (funker best med den engelske siden de har mange fler artikler) 2:Tenk så på et ord, det kan være hva som helst som antakeligvis har en side på Wikipedia. 3: Klikk på "Random article" på venstre side. 4: Når du får opp siden med en tilfeldig artikkel så er utfordringen å finne frem til den siden du tenkte på i punkt 2, ved bare å klikke seg gjennom artikler vha linker! Dette er faktisk ganske gøy og også litt lærerrikt! Spent på å høre om noen faktisk prøver dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2009 #2 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg skal prøve det en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå