Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #1 Skrevet 27. juni 2003 Hva har DU bestilt fra www.strawberrynet.com og www.lookfantastic.com? Er ute etter inpiration---
Gjest Clea Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Hei! Her er min liste! Lookfantastic; Redken duo pack - all soft (shampoo og condition) Redken - Allsoft heavy cream (hårkur) Redken - extreme treatment (hårkur) Redken - Outshine strawberrynet; clinique - exfolation ett-eller-annet Mvh Clea
Gjest Janna ikke innlogget Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 Strawberrynet: Parfyme, EdT: Escada- Ibiza Hippie Dolce&Gabbana- Light Blue Look Fantastic: Redken: All soft shampoo All soft conditioner All Soft Heavy Cream hårkur
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #4 Skrevet 27. juni 2003 Lookfantastic: Redken extreme duo pack [*]Joico K-PAK shampoo og deep penetrating reconstructor [*]Mop glisten shine drops Slenger med hva jeg har bestilt fra essentialdayspa også: St. Tropez self tanning lotion og Dermalogica active moist.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 27. juni 2003 #5 Skrevet 27. juni 2003 Etter tips herfra bestilte jeg i går Redken So long shampo og balsam fra lookfantastic.com. Gleder over evne til å prøve de...
Midnattsol Skrevet 27. juni 2003 #6 Skrevet 27. juni 2003 Biotherm ansiktsmaske kjøpte jeg på Strawberrynet.
Gjest Tristessa Skrevet 27. juni 2003 #7 Skrevet 27. juni 2003 Har bestilt TIGI Bedhead Moisture Maniac shampo og balsam fra lookfantastic. Er godt fornøyd! :D
Gjest Nysjerrig Skrevet 17. juli 2003 #8 Skrevet 17. juli 2003 Kommer det tollavgifter i tillegg til totalsum - når jeg skal hente pakke fra look fantastic??? Håper noen kan svare meg på dette..
Frk Doodad Skrevet 17. juli 2003 #9 Skrevet 17. juli 2003 Fra Lookfantastic har jeg kjøpt * Wella SP sensitive shampo * Wellw SP Sensitive lotion * Wella SP Sensitive mask Har ikke bestillt fra Strawberrynet ennå, men kommer nok til å gjøre det når jeg trenger mere renseprodukter. Make Up liker jeg å kjøpe på parfymeri slik at jeg er sikker på at jeg får riktige farger...eneste unntak er maskara.
Nala Skrevet 17. juli 2003 #10 Skrevet 17. juli 2003 Kommer det tollavgifter i tillegg til totalsum - når jeg skal hente pakke fra look fantastic??? Håper noen kan svare meg på dette.. Dersom du bestiller for over 200 kroner må du betale moms for varene. Men er du heldig skriver de ned verdien på varene, sånn at du slipper unna. Et tips kan være å dele opp bestillingen, sånn at du får flere små pakker i stedet for én stor. Det kan hjelpe. Selv har jeg bare bestilt fra Essentialdayspa. Bestilte Dermalogica daily microfoliant. Skal bestille Decleor Night balm Ylang ylang også, enten fra Essentialdayspa eller Strawberrynet, ikke bestemt meg helt ennå. Lookfantastic har jeg ikke testet.
Cilla Skrevet 17. juli 2003 #11 Skrevet 17. juli 2003 Fra Lookfantastic.com: Tigi Oatmeal and honey shampoo Tig oatmeal and honey conditioner Tigi control freak extra extra straight Kerastase Lumi extract Strawberrynet.com Decleor hydra floral Guinot longlasting moisutizing cream essential dayspa.com Dermalogica Medicated clearing gel Dermalogica Skin refing masque Dermalogica gentle cream exfoliant Decleor Hydra mat
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #12 Skrevet 17. juli 2003 Har bestilt div. Redken produkter fra Lookfantastic og Dermalogia produkter fra Essentialdayspa. Har aldri opplevd noen problemer med verken levering eller betaling via VISA. Minnie
Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2003 #13 Skrevet 17. juli 2003 Jeg har bestilt Dermalogica-produkter og en solkrem fra MD Formulations fra essentialdayspa, og er meget imponert over service og leveringstid der. Jeg kommer til å bestille mer derfra i fremtiden. Jeg lurer også på å bestille diverse hårprodukter (Redken) fra lookfantastic, men må vente til jeg er tilbake fra ferie igjen. Jeg har også bestilt dagslinser fra lenses4net.com, det tok litt lenger tid, men på en måneds forbruk sparer jeg ca 150,- sammenliknet med prisen hos optiker (til vanlig bruker jeg månedslinser). Anbefales på det varmeste! Strawberrynet synes jeg virker litt mer "tacky" på en måte, men det er sikkert bare mitt inntrykk.
Gjest Petruska på jobb Skrevet 17. juli 2003 #14 Skrevet 17. juli 2003 Jeg har nettopp fått min siste pakke fra strawberrynet. Bestilte Dermalogica rensegelê, ansiktsmaske, krem, og peeling. Fikk alt rett i postkassa uten å måtte betale moms (kostet kr. 900,-)! For en gangs skyld har jeg også flaks! De hadde skrevet utenpå pakken at verdien var kr. 180,-. De har fått veldig mange forskjellige Dermalogica-produkter der nå, og siden de har litt lavere priser enn f.eks. Essentialdayspa og ikke har fraktkostnader tror jeg at jeg vil fortsette å bestille mesteparten av det jeg trenger derifra. Resten vil jeg bestille fra Essentialdayspa. Har også bestilt Dermalogica body cream fra Essentialdayspa, veldig fornøyd med dem og. De har fraktkostnader (opp til en viss grense) men de er lavere enn hos mange andre. Bestilte fra begge selskapene torsdag i forrige uke og hadde varene i postkassa i går. Har vurdert å bestille linser også over nettet.
Cilla Skrevet 17. juli 2003 #15 Skrevet 17. juli 2003 Jeg har bestilt linser på nettet, bestilte fra www.lensway.no. Betalte ca 550 for 6 mnd bruk. Kunne kanskje sprat mer med å bestilt fra utlandet men det passet så bra for det var faktura i pakken og jeg trengte linser men hadde ikke penger!!
gladidag Skrevet 17. juli 2003 #16 Skrevet 17. juli 2003 Nå fristet dere meg jenter.....jeg måtte gå rett på Strawberrynet og kikke, dette er ikke bra for lommeboka, men takk for tipset allikevel..
Soul Skrevet 19. juli 2003 #17 Skrevet 19. juli 2003 Har akkurat fått pakke fra Lookfantastic, jeg kjøpte Fudge Beach Bum blonding sjampo og balsam og creme, Tigi Bedhead Dumb Blonde sjampo og Tigi Bedhead Chocolate head (repair treatment). Gleder meg til å bruke det
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #18 Skrevet 5. august 2003 hva gjør jeg nå da? har fått lapp fra posten om at varene har kommet, men hvordan fortoller jeg dem??? kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg.... takker
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #19 Skrevet 5. august 2003 hva gjør jeg nå da? har fått lapp fra posten om at varene har kommet, men hvordan fortoller jeg dem??? kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg.... takker Gå inn på www.toll.no og les det som står om fortolling via internett. Tror du kan hente pakken før den er fortollet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå