Gjest Miam Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hei! Lurer på hva dere graverte inn i forlovelsesringene deres? Har ekstremt dårlig fantasi, og synes det er litt kjedelig med Bare "Din xxxx". Tips tas mot med takk!
Karoline Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Vi graverte navn+navn da vi forlovet oss og graverte inn bryllupsdatoen da vi giftet oss. Syns det er finere enn "Din ..", enkelt og greit.
Gjest Miam Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Det var jo søtt da! Er ganske blank når det gjelder forlovelsesringer og sånn, så det er fint med litt innspill
Gjest Miam Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Ingen flere som kan skrive hva de har i ringene sine? Kom igjen da!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 I min ring har jeg "Elsk meg alltid. <mannens navn>". Dato bryllup (eller forlovelse da). Det samme har min mann - med mitt navn bak.
Gjest Miam Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Åh, det var veldig pent Blir så rørt jeg
Dr.Feber Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Har dere kanskej noe dere har plied å si til hverandre om ting har vært tunge en stund? Jeg og kjæresten min har "du og jeg mot røkla". Det høres sikkert barnslig ut, men når det stormet rundt var det godt å vite at vi har hverandre uansett hva de andre sier.
Gjest Miam Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Neei, tror ikke vi har noen sånne spesielle fraser, eller hvordan jeg skal si det, hehe. Ikke som jeg kommer på i allefall, tenker kanskje ikke så mye over det Tenkte at d hadde vært fint å ha noe personlig ja, sånn som dere har
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Neei, tror ikke vi har noen sånne spesielle fraser, eller hvordan jeg skal si det, hehe. Ikke som jeg kommer på i allefall, tenker kanskje ikke så mye over det Tenkte at d hadde vært fint å ha noe personlig ja, sånn som dere har Min xxxxxx og dato,samme i hennes da.
Anglofil Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Dato, "~" og "MARRY ME". Mvh Yvonne Endret 28. januar 2009 av Yvonne
la Flaca Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Har ikke noe i forlovelsesringene vi, har aldri vurdert det heller faktisk. Men i gifteringene har vi " Din lille skjebne", et uendelig-tegn + datoen vi giftet oss. Fordi jeg pleide å si at det var skjebnen at vi møttes, og fra bryllupsdagen av er vi hverandres skjebne for alltid.
Strix Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 Vi brukte forlovelsesringene som gifteringer og først graverte vi bare "Din xxx forlovelsesdato " og etter at vi var gift fylte vi på med "bryllupsdato og sted" (litt spesielt sted )
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 da vi forlovet oss graverte vi x+x for alltid! nå skal vi snart gifte oss og graverer inn datoen for bryllusdagen
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 Vi skal ha uendelighetstegnet og navnet til den andre. Bryllupsdatoen må også med.
Noli Skrevet 28. januar 2009 #16 Skrevet 28. januar 2009 Vi skal ha "Minus og minus er pluss", en ganske intern greie. Regner med jeg husker både navnet hans og datoen vi giftet oss uten å ha jukselapp i ringen..
Trine_ Skrevet 28. januar 2009 #17 Skrevet 28. januar 2009 Vi har utvendig gravering. <3 NAVN<3 Og inni er det dato+navnet på sangen vår og evighetstegnet.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #19 Skrevet 28. januar 2009 Utvendig gravering: "navnet til den andre" Innvendig gravering: Evig din "dato"
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #20 Skrevet 28. januar 2009 Vi har "You,ll never walk alone - din xxx + dato" Vi vil jo gå sammen og støtte hverandre for bestandig. Synes teksten er veldig rørende. Det er også slagordet til Liverpool. Mannen er stor fan, og inskripsjoen var min overraskelse til han. Han ble utrolig glad og fortalte "alle" hvilken fantastisk kone han fikk - he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå