Gjest trude.lutt Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hei! prøver å komme igang med trening, for "ente" gang! Har vel innsett at 2-3 ganger på treningsstudio er det jeg får til i løpet av en uke. Og de fleste ukener 2 ganger...Da tenker jeg å trene Power eller Styrke/Core. Håper å komme igang med kondis trening hjemme, har kjøpt Elipsemaskin på Finn.no. Kan få til 2-4 ganger i uka hjemme trening. Hvordan få til mest mulig effektiv trening, 30-40 min med intervaller? Hvordan trene Intervaller? Kan noen forklare? Virker dette som en ok måte å gå ned i vekt på?
Chanel.No5 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hei, kjempefin trening det ja =) Her er ett tips til intervalltrening... Varm opp i fem til ti minutter. Tren høyintensitetsintervaller på fire minutter, med to til tre minutters pause mellom. Fire slike intervaller holder.
Gjest trude.lutt Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hei, kjempefin trening det ja =) Her er ett tips til intervalltrening...Varm opp i fem til ti minutter. Tren høyintensitetsintervaller på fire minutter, med to til tre minutters pause mellom. Fire slike intervaller holder. Takk for svar! Et spm til.... Høyintensitetsintervaller, hva vil det si? Har tenkt å trene med pulsklokke, hvor bør pulsen ligge?
Chanel.No5 Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Her finner du litt info om akkurat det: http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå