#Angel# Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Er det noken som har gått frå mørkblond til lysblond hårfarge med heimefarging? Ikkje bleiking.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Det går ikke an å gå fra mørkt til lyst uten at det er blekemiddel med. Det lar seg rett og slett ikke gjøre.
#Angel# Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Eg er ikkje ute etter å bli lysblond nødvendigvis, men lysare enn eg er no. Og det er mulig å lysne det uten å bruke bleiking, når det ikkje er så mørkt i utgangspunktet.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Eg er ikkje ute etter å bli lysblond nødvendigvis, men lysare enn eg er no. Og det er mulig å lysne det uten å bruke bleiking, når det ikkje er så mørkt i utgangspunktet. Nei, det er ikke det. Men noen hårfarger har litt blekemiddel i seg, du kan jo prøve en nøytral tone fra de sterkere merkene (L'Oreal Preferance og Recital f eks). Ta en av de lyseste som er anbefalt ifølge fargekartet for sterkest effekt, men ikke forvent at håret ditt skal bli som på pakken. Anbefaler forøvrig hettestriping, hele håret ser myyye lysere ut samtidig som det ikke sliter like mye som helbleking og det er lett å gjøre hjemme.
#Angel# Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 Nei, det er ikke det. Jøss!! E eit vandrande mirakel eg då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå