Gjest Charming Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg husker at da jeg var yngre svirret det rykter om at man ble fullere når man hadde mensen. Men kan ikke helt skjønne hvilken sammenheng dette har? Er dette noe "oppskrytte fjortiss-rykter?"
Aftensol Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Det eneste jeg vet er at jeg blir i såfall fortere full når jeg har mensen Vet ikke helt hvorfor, men sånn virker det i min kropp
Nepa Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Da jeg var ung svirret ryktene om at det var tilnærmet umulig å bli full under mensen. Jeg forsket på saken i går kveld, og min erfaring ble at joda; det er godt mulig å bli kanakkas med mensen. :gjeiper:
mia83 Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg blir også fortere full når jeg har mensen.. føler det sånn iallefall.. Kanskje fordi jeg er mer bevisst på det..?
Silmarill Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Kroppens alkoholtoleranse er dårligere like før og under menstruasjon. Dette har med hormonbalansen i kroppen. Kvinner og alkohol Linken er fra Helsenytt for alle under sitatet hormoner Endret 24. januar 2009 av Silmarill
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Jeg husker at da jeg var yngre svirret det rykter om at man ble fullere når man hadde mensen. Men kan ikke helt skjønne hvilken sammenheng dette har? Er dette noe "oppskrytte fjortiss-rykter?" heia.. Joda, jeg tåler mindre mengder alkohol like før/ under mensen enn ellers. Har også hørt om flere som er sånn. For meg innebærer det både å bli litt fortere full OG- ikke minst- ha en betraktelig dårligere dag dagen derpå.. flere ganger i min yngre ungdom at jeg gikk meg på den... ble skikkelig fyllesyk selv etter forholdsvis små mengder alkohol... Er så galt at jeg holder meg unna/ begrenser alkoholbruken kraftig om mensen er like rundt hjørnet eller godt i gang.. Gidder ikke være fyllesyk..
Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Så mange interessante svar. Kanskje det ligger noe i det likevel da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå