Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å treffe den første gutten jeg kysset og lå med igjen.

Forrige helg traff vi hverandre ganske causal egentlig, så hadde vi en ordentlig date igår.

Det er tydelig at han liker meg. Jeg er mer usikker enda, det bruser litt men er veldig forsiktig. Har ikke lyst til å hoppe i noe og lande "på trynet".

Da han kom igår og hentet meg hadde han med 5 røde roser. Det var kjempe søtt og jeg ble veldig overrasket! Har aldri fått blomster før.

Skal treffe han igjen idag, men aner ikke hva vi skal gjøre. Han skulle "legge en plan".

Sitter her og grugleder meg.

Jeg liker han litt, men vet ennå ikke hvor mye. Synes også det er veldig greit at det ikke bobbler over med masse følelser sånn med engang.

Har litt sommerfugler i magen akkurat nå.

Men, jeg eg faktisk redd for å ikke like han mer... rett og slett fordi da hadde jeg følt meg som ei hurpe og fordi han er den eneste jeg har truffet som ikke har drittsekk tendenser.

Så, jeg måtte bare lufte litt :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkaa
Skrevet
Men, jeg eg faktisk redd for å ikke like han mer... rett og slett fordi da hadde jeg følt meg som ei hurpe og fordi han er den eneste jeg har truffet som ikke har drittsekk tendenser.

Huff,dette er noe du ikke skal tenke på (selvfølgelig lettere sagt enn gjort..) Har tenkt slik selv,får dårlig samvittighet for at man ikke har følelser for noen nesten..

Prøv å bare nyt det nå imens det skjer,lev i nuet og kjenn på de gode følelsene. Er det slik at kjemien ikke er der for din del så er den bare ikke det. Den gjør deg absolutt ikke til ei hurpe av den grunn.

Kos deg på date ikveld :romeo:

Skrevet
Huff,dette er noe du ikke skal tenke på (selvfølgelig lettere sagt enn gjort..) Har tenkt slik selv,får dårlig samvittighet for at man ikke har følelser for noen nesten..

Prøv å bare nyt det nå imens det skjer,lev i nuet og kjenn på de gode følelsene. Er det slik at kjemien ikke er der for din del så er den bare ikke det. Den gjør deg absolutt ikke til ei hurpe av den grunn.

Kos deg på date ikveld :romeo:

Jeg skal kose meg! Prøver å ikke tenke slik, men hvis jeg absolutt ikke hadde likt han hadde jeg jo merket det. Så jeg prøver å ta det som det kommer.

:)

Det er litt spennende :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...