Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg så et program på tv for ganske lenge siden om hårfarging nedentil, men jeg har glemt navnet på produktet. Jeg har spurt i flere parfymerier og også i en hudpleiesalong her hvor jeg bor. Det er litt småpinlig, synes jeg. Men fargen der nede trenger jo også oppfriskning av og til, i hvert fall i min alder ;-). Hittil har jeg brukt Depend og Kolokrem, men det blir uøkonomisk i lengden. Er det noen her som vet hvor man kan få kjøpt slike ting?

Endret av Belladonna
Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Tror jeg har sett de har på Vita, men vet ikke hvilket merke det er. Har hvertfall sett svart, brun, rød... og rosa :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet
Tror jeg har sett de har på Vita, men vet ikke hvilket merke det er. Har hvertfall sett svart, brun, rød... og rosa :ler:

Takk for svar! Til sommeren når jeg blir knallbrun på kroppen, tror jeg det blir en højdare med rosa hårdusk. Da kommer min elskede til å gå i spinn, haha ;-)).

Skrevet
Takk for svar! Til sommeren når jeg blir knallbrun på kroppen, tror jeg det blir en højdare med rosa hårdusk. Da kommer min elskede til å gå i spinn, haha ;-)).

Skal det ikke være sommersveis dere nede til sommer'n da? Kanskje mer tida nå for en svær lilla trekant. Kanskje gul til påske?

Skrevet

De har i litt diverse farger på barbershop.no bl.a. rosa :)

Ellers kan du jo prøve Manic Panic!-fargene de er knall, har kjempegøyt utvalg og kan helt sikkert fint brukes på kjønnshårene.

Og så tror jeg de har noe på lookfantastic.

Gjest Grafica
Skrevet

Ville ikke anbefale Manic Panic til kjønnshårene akkurat... De er nok ikke laget for bruk der nede. Dessuten forsvinner den fargen ut veldig fort :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Tusen takk for mange tips :-). Hvis jeg ikke husker aldeles feil, var det Bettyproduktene som ble omtalt i det tv-programmet jeg nevnte. Så her blir det innkjøp snart.

Skrevet
Ville ikke anbefale Manic Panic til kjønnshårene akkurat... De er nok ikke laget for bruk der nede. Dessuten forsvinner den fargen ut veldig fort :)

Jeg ville trodd at den gikk fint å bruke på selve venusberget, siden den, i følge manic panic, ikke skal være så veldig skadelig. For at fargen skal vare lenger, er det bare å blande litt med balsam og la det sitte i et par minutter hver gang man dusjer.

Slike hårfarger krever nok uansett veldig bleket/lyst hår da, om man ikke vil farge til en mørkere farge.

Gjest Grafica
Skrevet

Vet ganske mye om Manic Panic, hører til i det gothiske miljøet og der er manic panig ganske vanlig :ler: På selve venusberget går det nok ann å bruke den ja.

Skrevet

SERIØST?! Har de Betty-fargegreiene på Vita nå?? Jeg har ventet på denne sjansen i minst 2-3 år!! HVOR HVOR HVOR?? HVILKEN VITA I BERGEN?! :D:D:D:D:D

Gjest Grafica
Skrevet

Bor ikke i Bergen, så det må du nok finne ut selv, gitt...

Skrevet
Til sommeren når jeg blir knallbrun på kroppen, tror jeg det blir en højdare med rosa hårdusk. Da kommer min elskede til å gå i spinn, haha ;-)).

:skratte:

Gjest frøkenglad
Skrevet
SERIØST?! Har de Betty-fargegreiene på Vita nå?? Jeg har ventet på denne sjansen i minst 2-3 år!! HVOR HVOR HVOR?? HVILKEN VITA I BERGEN?! :D:D:D:D:D

Jeg har ikke sett det på vita, og jeg har vert innom mange vitabutikker og kikket i det siste. Du kan jo spørre, da. Og om ikke er barbershop.no en seriøs, god og norsk nettbutikk. :)

Skrevet

Neste gang hos frisøren;

Frisering, farging og striping nedentil!

Stilig; sitte der i frisørstolen med plasthette nedentil mens frisøren napper ut striper med heklepinnen sin!

Det skulle tatt seg ut! *ler*

Nei, har ikke det problemet når man er barbert! :-)

Gjest Eurodice
Skrevet
Neste gang hos frisøren;

Frisering, farging og striping nedentil!

Stilig; sitte der i frisørstolen med plasthette nedentil mens frisøren napper ut striper med heklepinnen sin!

Det skulle tatt seg ut! *ler*

Nei, har ikke det problemet når man er barbert! :-)

Det tenker jeg også skulle ta seg ut, sitte der til allmenn beskuelse ettersom min frisør ikke har egne avlukker :icon_lol: . Da ville jeg i hvert fall ha bidratt til at flere fikk det morsomt en stund, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...