Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, temaet forteller alt.....

1. Om han ikke er så kjekk men han har klart å sjarmere deg p.g.a masse humor, høflig og passer på deg! Hadde du satse på han?

2. Synes du det er flaut å presentrere for venninnene dine om kjæresten er ikke så kjekk - men har kanskje fint smil? - og har masse humor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Om han ikke er så kjekk men han har klart å sjarmere deg p.g.a masse humor, høflig og passer på deg! Hadde du satse på han?

2. Synes du det er flaut å presentrere for venninnene dine om kjæresten er ikke så kjekk - men har kanskje fint smil? - og har masse humor?

For å være helt ærlig, så bryr det meg ikke om venninnene mine syns kjæresten min er kjekk eller ikke. I det lange løpet, så er det personligheten man bør satse på, beauty fades ;)

Skrevet

helt enig. kunne ikke brydd meg mindre asså.. jeg syntes ikke mine venners kjærester er noe som helst attraktive. smak og behag!

når jeg plukker kjæreste er det mest kjemien mellom oss som må stemme... kjemi, humor og en fortryllende sjam er det som tiltrekker meg!

Skrevet

Eg falt for både personlighet og utseende, men det er personligheten som gjer at det er blitt eit varig forhold. Og det er meg totalt likegyldig kva mine venner meiner. Det er heldigvis, som nevnt før, smak og behag.

Skrevet

Jeg falt nok for personligheten hans...

Men det har nok med å gjøre at han er 24 år eldre enn meg... Han er faktisk pen også, men jeg har liksom ikke for vane å se på menn som er så mye eldre.

-Og han var intet untak.

Så det var nok personligheten hans, ja. ;)

Jeg synes ikke det er flaut å presentere ham for noen. Der tror jeg han sliter mer, grunnet dette "gammal gris-stempelet" som han får mange plasser fordi jeg er så mye yngre.....

Skrevet (endret)

Personlighet, men jeg synes også at kjæresten min er veldig kjekk da. Alt klaffet så bra, så det var ingen tvil om at vi måtte bli sammen:)

Jeg har heller aldri vært flau over å presentere kjæresten min til andre, det er da mitt valg.

Endret av Rawien
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over hva mine venner synes om utseende til min kjæreste.

Jeg har dog blitt flau ved et par tilfeller når jeg har presentert dem for en fyr som har litt spesiell personlighet. Har blant annet vært sammen med en som var rimelig sær/gal og en som fremsto som en arrogant drittsekk. De var bra menn og jeg hadde det kjempefint med dem selv, men jeg visste de var litt spesielle og lett kunne komme på kant med noen av mine nærmeste venner. Og det gjorde de forsåvidt og.

Det er litt verre da, man vil jo at de nærmeste skal like den man er sammen med. Og jeg synes faktisk det er litt pinlig å troppe opp hånd i hånd med en som kan virke som en tulling. Å være sammen med en som kjente og ukjente synes ser kjempestygg ut hadde jeg derimot hatt null problemer med.

Skrevet

Falte for både personlighet og utseende :yvonne:

Syns personligheten er den som teller mest da, hvis forholdet skal vare livet ut :) Kommer ikke langt hvis man er "modell" kjekk, men en drittsekk ellers.

Bryr meg ikke noe om hva vennene mine syns om min kjære, iallefall om han er fin nok eller ikke. Folk er forskjellige og har kanskje andre kriterier til hva som er fint og ikke...men betyr mye for meg om vennene mine syns han er grei å trives i hannes selskap :)

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

1. Det gjorde jeg! Han har alltid tatt vare på meg og alltid vært en langt bedre mann enn jeg noen gang kunne håpe på. Han ler og sier det er ekstra kjekt med en kone han kan vise frem, men føler nok han har hatt "flaks". Stol på meg når jeg sier det er jeg som har hatt flaksen.

2. Ikke faen om det er flaut å presentere mannen jeg elsker for andre! De er heldige som får møte ham. Hvis noen er så teite at de lurer på hva jeg gjør med ham er de for overfladiske for meg å bruke tid på. Det er så langt ingen av mine venner som har hengt seg opp i noe slikt. Det er derfor de er vennene mine.

Skrevet

Begge deler.. Han er utrolig kjekk, mandig, sexy.. Utrolig intelligent, morsom, leken, reflektert, moden, seksuell, utadvendt, høyt utdannet, ambisiøs, snill, ydmyk, selvsikker.. Finnes ingen bedre, jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre mener om han.. De aner ikke hva de går glipp av...

Skrevet

Supermannen min har skjønn personlighet, varme, omtanke, viser omsorg, er tålmodig, trofast og morsom:)

Mine venner er ikke noe problem. Men noen av mine skolevenninner har ledd bak min rygg fordi supermannen min er tjukk. whatever... i love him!

Skrevet

Så om han mister hodet en gang i fremtiden er kroken på døra for din del?

Jeg poster ergo eksisterer jeg!

Skrevet

Kjæresten min og jeg ble spleiset av en felles kompis, og da vi bodde i hver vår by var all kommunikasjon per msn den første tiden. Hadde knappest sett et par bilder av ham da jeg begynte å merke at dette gikk veien. Så det var nok personligheten, ja - da vi møttes for første gang var begge allerede småforelska :) Jeg synes selvsagt han er veldig pen også :rødme: men det visste jeg ikke før jeg allerede hadde falt for ham.

Skrevet

Jeg falt for personligheten til min kjære, det er så mange vakre mennesker at hvis jeg skulle sett etter utseendet tror jeg jeg ville blitt forvirret.. Men, dersom jeg ikke hadde vært tiltrukket av han i det hele tatt hadde jeg ikke kunne vært sammen med han.

Skrevet

Jeg falt for utseendet med en gang jeg så ham. Siden da har vi vært sammen. :) Nå er det selvfølgelig personligheten som holder oss sammen. Men jeg setter jo pris på at han er råkjekk. :sjarmor:

Gjest Avskåret/fri
Skrevet

Alt dette sier, er at du er grunleggende usikker som individ/person. Det er du ikke alene om, veldig mange er det. Selvsagt kan en falle for folk som er langt under pari - for en trives faktisk i deres selskap. Problemet oppstår når man skal vise dem til verden. Da melder skammevettet seg. Sånn er det jo bare. That's life. :filer:

Skrevet

Jeg falt kun for personligheten. Utseendet har svært lite å si for meg.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg falt for heilskapen, han er både kjekk og kul. Eg trur ikkje eg hadde vore så interessert i han om han ikkje var veltrena, men om han ikkje var pen ville det vore greit. Men å vere saman med ein som ikkje er godt trena, det har eg vanskeleg for å sjå for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...