Gå til innhold

Vil forby håndvesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det vil jeg. Håndvesker som damer går med bør forbys. De er faktisk et farlig våpen. Slike vesker kan faktisk gjøre stor skade om man blir slått med det.

Man kan ikke aldri føle seg trygg når man vet at alle damer går med håndveske over alt de ferdes. Og et hvert menneske har rett til å føle seg trygg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Det har neppe du, om du er redd for vesker. Blir du slått med de, fortjener du det også :lete:

Skrevet

Jeg går rundt med murstein i veska jeg, bare i tilfelle jeg skulle få en helt uimotståelig lyst til å dænge den i huet på tilfeldig forbipasserende. :ironi:

Skrevet
Jeg går rundt med murstein i veska jeg, bare i tilfelle jeg skulle få en helt uimotståelig lyst til å dænge den i huet på tilfeldig forbipasserende. :ironi:

Syns jeg ser deg - premenstruell og smågal på overfyllt t-bane! :hoho:

Skrevet

Tja, kunne gjerne forbydd dem jeg også ettersom jeg foretrekker ryggsekk. Men på den annen side - ryggsekk er ikke så bra forsvarsvåpen da, så kanskje jeg skal tenke meg om en gang til.

Skrevet

Nå når jeg snart skal ha baby, så trenger jeg ikke veske å slå med. Jeg bare kjører ned alle jeg ikke liker med barnevognen!

Skrevet

Jeg pleier (eller, pleide!) faktisk å gå og svinge litt med veska, og en dag jeg hadde en liten veske med skikkelig tung bunn (en skikkelig trefjøl) hadde jeg svingt veska rett inn i en mann edlere deler i butikken.

Det var *litt* pinlig.. :/ (han fikk så vondt at han måtte sette seg ned stakkar!)

Gjest Kråkaa
Skrevet
Tja, kunne gjerne forbydd dem jeg også ettersom jeg foretrekker ryggsekk. Men på den annen side - ryggsekk er ikke så bra forsvarsvåpen da, så kanskje jeg skal tenke meg om en gang til.

:skratte: Ser for meg folk drar på byen med ryggsekk..kanskje det er vanlig på bygda dog..?

Skrevet
Jeg pleier (eller, pleide!) faktisk å gå og svinge litt med veska, og en dag jeg hadde en liten veske med skikkelig tung bunn (en skikkelig trefjøl) hadde jeg svingt veska rett inn i en mann edlere deler i butikken.

Det var *litt* pinlig.. :/ (han fikk så vondt at han måtte sette seg ned stakkar!)

:hoho: Litt slemt å le...

Skrevet
Syns jeg ser deg - premenstruell og smågal på overfyllt t-bane! :hoho:

:skratte:

Ja, det er godt jeg kjører selv :)

Må kanskje nevne at jeg tror disse nøkkelknippe-kjedene en får over alt for tida (NAF, NITO, Dyrebeskyttelsen etc) også lager et bra forsvars-/angrepsvåpen.

*Stiller meg opp med et smågalt blikk og svinger med nøkkelknippet mitt*

:eeeh::kaklehone::lur::twisted:

Skrevet

Jeg pleier å ha håndveska oppi ryggsekken - teller det?

Dessuten har jeg spisse vernesko og har konstant pms.

Skrevet

Etter å ha lest her, så skjønner jeg ikke at menn tør å bevege seg i nærheten av damer i det hele tatt, jeg. :legrine:

Skrevet

Snille deg Wadjet, har ikke du vært her på KG en stund da? Er stappfullt av forskjellige grunner til at ikke engang kvinner burde bevege seg i nærheten av kvinner her.

:ler:

Skrevet
Snille deg Wadjet, har ikke du vært her på KG en stund da? Er stappfullt av forskjellige grunner til at ikke engang kvinner burde bevege seg i nærheten av kvinner her.

:ler:

Sorry, var blonde-genet som slo tok over der en stund... :sjenert:

Kanskje jeg må få kjøpe meg babydukke og barnevogn, slik at jeg kan kjøre ned alle som tasser rundt midt i veien for meg? :lur:

Skrevet
Sorry, var blonde-genet som slo tok over der en stund... :sjenert:

Kanskje jeg må få kjøpe meg babydukke og barnevogn, slik at jeg kan kjøre ned alle som tasser rundt midt i veien for meg? :lur:

Slett ikke dumt, slett ikke dumt.

Men jeg stemmer fortsatt for håndveska med murstein, den er MYE enklere å få med seg i butikker o.l. - for ikke å snakke om på t-banen :ler:

Skrevet
Slett ikke dumt, slett ikke dumt.

Men jeg stemmer fortsatt for håndveska med murstein, den er MYE enklere å få med seg i butikker o.l. - for ikke å snakke om på t-banen :ler:

Jo, du har rett i det.

Har du forresten noe godt middel mot datasekkgjengen på Fornebubussen? Litt lei av å få slengt sekker opp i trynet, gitt. Ja, altså - jeg dytter de vekk, jeg, tar litt ordentlig i, gjerne i en sving, slik at de mister balansen. Men jeg kan ikke skjønne at det skal være så jævlig vanskelig å ta av seg sekken når man går på bussen? :riste:

Skrevet (endret)
Jo, du har rett i det.

Har du forresten noe godt middel mot datasekkgjengen på Fornebubussen? Litt lei av å få slengt sekker opp i trynet, gitt. Ja, altså - jeg dytter de vekk, jeg, tar litt ordentlig i, gjerne i en sving, slik at de mister balansen. Men jeg kan ikke skjønne at det skal være så jævlig vanskelig å ta av seg sekken når man går på bussen? :riste:

Jada! Rådet mitt er: En j*** svær nål (ikke med butt tupp) som du stikker dem med når de dytter sekken for langt opp i nesa på deg.

Edit: Visse typer strikkepinner er spisse nok

Edit2: Stikk litt sånn skrått opp under sekken/langs siden på dem, der kjenner de det godt

Endret av Tinúviel
Skrevet
:skratte: Ser for meg folk drar på byen med ryggsekk..kanskje det er vanlig på bygda dog..?

Jeg gjør det faktisk når jeg er i byen også. Mye enklere å bære. Hvis du med "på byen" mener "gå ut en lørdagskveld" så gjør jeg ikke det nei, men kunne godt hatt med meg en "veskesekk" i slike tilfeller også. Men siden jeg ikke går ut på byen så forbyr det seg selv.

Hvorfor la tåpelige moteluner overskygge det praktiske? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...