Ruby Skrevet 27. juni 2003 #1 Skrevet 27. juni 2003 For en tid tilbake så jeg en dokumentar om MJ, det var den dokumentaren som ble laget med Michael's egne videokameraer, og som kom ut etter den journalisten hadde laget en annen vri på dokumentaren enn det han sa han skulle gjøre. Hva synes dere her inne? Er han bare litt esentrisk eller splitter pine gal? Er han en fare for barn, eller er han en støtte for dem? Jeg må si at jeg fikk et litt nytt syn på Michael etter å ha sett denne dokumentaren, han ser ut som han har det vondt inne i seg, og at det hjelper ham å hjelpe andre. Personlig tror jeg ikke at han er et monster, men at han er forvirret og fortvilet over alt som blir sagt og gjort for å fremstille ham som noe annet enn det han er. Det er helt klart ikke lett å være ham. Men jeg reagerer på at han hang babyen sin ut av vinduet.......
Gjest Alive Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Mannen har jo klart problemer med seg selv, med tanke på hvordan han jobber for å forandre utseendet sitt. Tror ikke han er så glad i seg selv. Velger å ikke legge meg for mye i ham som person, synes musikken hans er vanvittig bra, og forholder meg til den jeg...
Gjest lmari Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 Mannen lager/laget genial musikk - men er dessverre ikke helt god i toppen... Men aller mest synes jeg synd på han egentlig. Han virker som en ensom og redd liten gutt - som har hatt det vondt når han var liten, og sliter med det enda... .. og noen ganger synes jeg bare mannen er splitter pine gal. Litt sånn "wacko-jacko", liksom... men som sagt - genial musikk!!
Silfen Skrevet 27. juni 2003 #4 Skrevet 27. juni 2003 Han er nok temmelig forstyrret, som følge av den oppveksten han har hatt. Akkurat det med babyen var da ikke ille. Reagerte selv, helt til jeg så episoden på tv. Han holdt jo bare ungen utover rekkverket. Hvor mange ganger har jeg ikke selv holdt en av ungene sittende i vinduet mens de lener seg utover.
Arwen Skrevet 27. juni 2003 #5 Skrevet 27. juni 2003 Jeg tror MJ er en mann med store psykiske problemer, og synes det er forkastelig at han får beholde barna sine. Tror ikke han er et monster, men synes det kan virke som om han er på nivå med en tiåring følelsesmessig. En tiåring klarer så vidt å passe på seg selv..
Kristian (71) Skrevet 27. juni 2003 #6 Skrevet 27. juni 2003 Mitt forhold til Michael Jackson er på musikk fronten og der har mannen gjort mye bra.
Ruby Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2003 Akkurat det med babyen var da ikke ille. Reagerte selv, helt til jeg så episoden på tv. Han holdt jo bare ungen utover rekkverket. Hvor mange ganger har jeg ikke selv holdt en av ungene sittende i vinduet mens de lener seg utover. Det jeg så var at han holdt barnet over rekkverket, kanskje ikke det glupeste trekket med tanke på at han er en av verdens mest omtalte artister..... Tror dere han har en hudsykdom da? Eller er det bare operasjoner? På musikkfronten er det vel ingen tvil om at han er The King of Pop, han har utrolig bra musikk, og det er vel hans måte å uttale seg på.
Gjest Tristessa Skrevet 27. juni 2003 #9 Skrevet 27. juni 2003 Eldgammel Michael Jackson er det eneste som funker - og da til festligheter som når kjæresten fjoller seg veldig.
orakel Skrevet 27. juni 2003 #10 Skrevet 27. juni 2003 I Reglene står det blant annet: Det går fint med diskusjoner rundt enkeltpersoner, om denne har en offentlig (yrkes) rolle, men da kun i relevans til denne rollen. Man diskuterer sak, og ikke person! Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Siden denne tråden går på Michael Jackson som person og ikke som artist eller musikken hans, så stenges tråden. Orakel - moderator
Anbefalte innlegg