Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 Er det noen som har et tips til hvor man kan dra på brllupsreise i midten av september? Jeg synes det er regntid, eller for kaldt eller... overalt i september jeg...
Mrs. B Skrevet 16. april 2002 #2 Skrevet 16. april 2002 Søsteren min giftet seg i begynnelsen av oktober for snart 2 år siden og de dro rett til Tyrkia. Tror det var veldig fint der, så kanskje det er noe?! 12
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #3 Skrevet 16. april 2002 Det lurer jeg også på.... Satser på å reise mandagen etter bryllupet, dvs. 16. september. Vi har riktignok kommet opp med noen alternativer, så det avhenger selvfølgelig av hvor mye penger dere er villige til å bruke. Helt syd i Europa (Syd-Italia, Hellas osv.) er det fortsatt deilig og varmt, om ikke tropehett. I Caribien er det "Hurricane-season" så det forsøker vi å komme unna. Ellers kan safari i Kenya kombinert med kysten, Zanzibar eller Mauritius være et alternativ. Mauritius og Seychellene har fin temperatur på denne årstiden. Ellers så har vi også sett på Hawaii, hvor det skal være bra i september. Tror også du finner noe passende i Østen, vi tenkte litt på Bali, men har at ikke alle var like fornøyde med dette. Nasse
Tiger Skrevet 16. april 2002 #4 Skrevet 16. april 2002 Så et program på TV i går, hvor de bla reiste til Maldivene. En øy med bare ett hotell med noen og førti rom, èn bar, èn restaurant, èn butikk, ett vannsportsenter og med ÅTTE forskjellige massasje- og forskjellige terapisteder. Man kunne bli fraktet til en øde sandøy med bare en kokk og en kelner for middag, og strendene var helt fantastisk hvite -og så godt som folketomme. MMMmmmmmmm..... Sjekk denne linken http://www.bbc.co.uk/holiday/destinations/maldives Der står det også om andre reisemål som har vært med i serien.
Fakse Skrevet 16. april 2002 #5 Skrevet 16. april 2002 Var i Hellas på den tiden for halvannet år siden, og det var heeeelt fantastisk. Er akkurat passe varmt, ikke oversvømmet av turister, turistplagerene har hatt en god sesong og lar dere være i fred for alle mulig suvernirer og sånnt, og alt er på tilbud fordi det er etter sesongen. 12
Snuppis Skrevet 17. april 2002 #6 Skrevet 17. april 2002 Hei anonym, Hva har du hørt om at folk ikke var fornøyd med på Bali? -For vi har tenkt litt på å dra dit i midten av september- rett etter bryllupet... Men hvis det ikke er bar, vil vi jo ikke dit...12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå