Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Er det slik at kvinner synes det er koselig og setter pris på at mannen lakkerer tærne for dere?Er et vanlig i forhold?
Gjest Illiya Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Nei, at han lakker tærne mine er ikke noe jeg setter pris på eller synes er koselig. Jeg hadde syntes det var rart om han ville gjøre det. Men for all del, det er sikkert noen som liker det. Hadde han likt å gjøre det, skulle han vel fått lov, men ikke til stormende jubel fra min side.
Gjest Kråkaa Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Har til gode å møte en fyr som vil lakkere tærne mine..Ikke at jeg noen gang har bedt menn gjøre det heller. Er ikke så veldig glad i tærne mine.
gullet76 Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 nei ellers takk du... men nå lakkerer jeg ikke neglene selv heller... ville heller hatt en fotmassasje.
Cata Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Tror jeg ville blitt rimelig forbauset hvis han hadde villet noe sånt, gitt. Men han skulle sagtens fått lov hvis han hadde insistert . En annen sak er at her lakkes negler på tærne kun i sandalsesongen, og knapt nok da. Edit: Om jeg ville likt det aner jeg ikke, for tanken er som du skjønner rimelig fjern for meg. Endret 24. januar 2009 av Cata
Gjest Deception Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Jeg tror at dersom han skulle gjort det, ville det nok blitt nettopp det du spør om, lakkering av tærne. Jeg foretrekker å lakkere kun tåneglene, og mannen kan holde seg veldig langt unna. (Jeg husker fortsatt episoden av Kongen av Queens hvor Carrie hadde laseroperert øynene, og Doug skulle sminke henne. ) Endret 24. januar 2009 av Deception
Ciara Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har aldri opplevd at en mann har insistert på å lakke tærne mine. Hadde mannen ønsket det, så gjerne for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå