vl800 Skrevet 27. juni 2003 #1 Skrevet 27. juni 2003 Hvor mye betyr sex i et forhold for deg, er det alfa omega, eller betyr det egentlig ikke så mye? For meg så må sex livet fungere bra, ellers så tror jeg ikke et forhold vil holde i lengden. Det er selvfølgelig andre ting som er viktigere, men sex er viktig . Ihvertfall for meg.
Kristian (71) Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Sex er viktig fordi trivselen øker når man har sex. Men, jeg mener også bestemt at sex ikke er noe man må ha (vel og merke med andre enn seg selv) for jeg har vært singel i lange perioder, og da faktisk klart meg fint uten samleie. Om tilgangen ikke er der, ja så blir ikke behovet så stort heller. Nå som jeg har kjæreste derimot, ja så lurer jeg på hvordan jeg har klart meg uten, fordi sex'en gir en masse nytelse og glede. Problemet er at når man lever i et parforhold og sex uteblir, ja da blir frustrasjonen stor fordi man har en partner "tilgjengelig" som man ønsker å ha sex med, uten at dette blir gjengjeldt. Fristelsen er altså hele tiden der og da vokser lysten tilsvarende.
Suzy Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 Det betyr MYE! Sex er bonusen, krydderet, plasteret, limet... alt ettersom. Kunne ikke vært i noe langvarig forhold der sexlivet ikke fungerte Suz
Mitsi Skrevet 27. juni 2003 #4 Skrevet 27. juni 2003 Sex er viktig. Det er det som gjør at min mann og jeg føler oss som kjærester i en hektisk hverdag. Ofter føles det som vi er mere venner og kollegaer (i den forstand fam xxxxx as), og da føles det godt å ha et område i verden som bare er vårt, ingen andre.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #5 Skrevet 30. juni 2003 Nei, ærlig talt, veldig lite, utrolig nok. Er mann, sikkert mange som ikke tror meg når jeg sier dette.
Suzy Skrevet 1. juli 2003 #6 Skrevet 1. juli 2003 Joa - tror deg - men syns litt synd på deg og... Suz
Lambda Skrevet 1. juli 2003 #7 Skrevet 1. juli 2003 etter nå å ha vært, og er, i et forhold i tre år med lite sex, skjønner jeg tydligere og tydligere at sex faktisk betyr mye for meg i et forhold. Men dessverre så har da min samboer mindre behov for sex enn meg :cry: Og selv om sex ikke er det viktigste for meg, så tærer det på forholdet vårt. I alle fall i mine øyne. På de siste to mnd nå, så har vi hatt sex fem ganger. Og det er for lite!!!
Lisemor Skrevet 1. juli 2003 #8 Skrevet 1. juli 2003 SEX er halve forholdet. Uten sex blir det et halvt forhold. Både jeg og sambo blir sur og gretten hvis det går mer enn en hel uke uten at vi har sex. :D Sex er sunt :D
lizzy x Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 sex er ALT.hva er et forhold uten sex? det høres jo helt sprøtt ut.man må jo få glede og bekreftelse på at han er glad i deg og få nytelse.vi har jo våre behov og da..... :D
Marianne Skrevet 10. august 2003 #10 Skrevet 10. august 2003 Sex er mye , men langtfra alt. Jeg hadde f.eks aldri gått å fått det en annen plass hvis mannen min av en eller annen grunn ikke kunne hatt ett aktivt sexliv. Det er andre ting som betyr mye mer i forholdet vårt. Men sånn som det er nå der vi begge er friske og kan ha det, så har vi det og da betyr det endel.
Kamasutra Skrevet 10. august 2003 #11 Skrevet 10. august 2003 Det betyr MYE! Sex er bonusen, krydderet, plasteret, limet... alt ettersom. Kunne ikke vært i noe langvarig forhold der sexlivet ikke fungerte Suz Kunne ikke ha sagt det bedre! :D
*Lisa* Skrevet 10. august 2003 #12 Skrevet 10. august 2003 Jeg synes det betyr mye, men først og fremst på den måten at seksualiteten mellom partene må fungere. Hyppigheten kommer for meg i annen rekke. At man kan kommunisere, og føler seg trygg på seg selv sammen med partneren er essensen i et godt seksualliv, mener jeg. Jeg har vært i et forhold hvor disse tingene etterhvert viste seg å ikke stemme oss imellom. Det var ikke noe bevisst valg fra min side at "sexlivet funker ikke - jeg gjør det slutt!", men forholdet varte ikke særlig lenge. På samme måte som at jeg ikke hadde holdt ut i et forhold hvor sexen var fantastisk, men ingenting annet stemte. Sex er en del av helheten! *Lisa*
Midnattsol Skrevet 10. august 2003 #13 Skrevet 10. august 2003 Sex er mye , men langtfra alt. Jeg hadde f.eks aldri gått å fått det en annen plass hvis mannen min av en eller annen grunn ikke kunne hatt ett aktivt sexliv. Det er andre ting som betyr mye mer i forholdet vårt. Men sånn som det er nå der vi begge er friske og kan ha det, så har vi det og da betyr det endel. mhm
Tusenfryd Skrevet 10. august 2003 #14 Skrevet 10. august 2003 Sex er mye , men langtfra alt. Jeg hadde f.eks aldri gått å fått det en annen plass hvis mannen min av en eller annen grunn ikke kunne hatt ett aktivt sexliv. Det er andre ting som betyr mye mer i forholdet vårt. Men sånn som det er nå der vi begge er friske og kan ha det, så har vi det og da betyr det endel. Som om jeg skulle ha sagt det selv.
Ingeborg Skrevet 10. august 2003 #15 Skrevet 10. august 2003 Sex er mye , men langtfra alt. Jeg hadde f.eks aldri gått å fått det en annen plass hvis mannen min av en eller annen grunn ikke kunne hatt ett aktivt sexliv. Det er andre ting som betyr mye mer i forholdet vårt. Men sånn som det er nå der vi begge er friske og kan ha det, så har vi det og da betyr det endel. Så enig, så enig.
Gjest craven Skrevet 10. august 2003 #16 Skrevet 10. august 2003 Det er viktig at vi har det bra sammen når det gjelder sex. At vi har et åpent, godt forhold, og tar oss tid til å utvikle oss sammen. Jeg er ikke et kupp for en mann som er uinteressert i sex.... Så; ja, sex er veldig viktig. Om en eventuell mann (samboer e.l.) hadde blitt skadet, så han ikke lengre fungerte som før eller lignende, hadde jeg så klart ikke gått fra ham. Det er jo andre måter å ordne seg på, og jeg går ikke ifra en mann jeg blir glad i, fordi sexlivet kan bli forandret. Det er Mannen jeg elsker, og sex er èn av de fine tingene man kan gjøre med ham.
jamie Skrevet 10. august 2003 #17 Skrevet 10. august 2003 Sex i et forhold er veldig viktig. Det er likevel ikke det viktigste, og hadde det skjedd noe som gjorde at det å ha sex ikke var mulig lenger hadde jeg fint klart å levd med det, men det hadde vært trist. Sex er viktig og deilig
AUF Skrevet 10. august 2003 #18 Skrevet 10. august 2003 Det betyr litt. Sexlivet må fungere i et forhold, men i det lange løp betyr det mer at andre ting fungerer. Dessuten kan man jobbe med sexen Er jeg ikke fornøyd, så sier jeg fra...
AmusaDamini Skrevet 10. august 2003 #19 Skrevet 10. august 2003 Det betyr MYE! Sex er bonusen, krydderet, plasteret, limet... alt ettersom. Kunne ikke vært i noe langvarig forhold der sexlivet ikke fungerte Suz Signerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå