Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Det hadde vært morsomt å høre om hva dere synes om timene/instruktørene på sentrene til Sio (Studentsamskipnaden i Oslo). Selv trener jeg bare på Centrum Athletica. Av spinningtimene liker jeg godt den som er fredag ettermiddag. Høyt tempo, bra musikk og inspirerende instruktør.Ellers er det kommet mange nye timer på programmet ser det ut som. Den som går onsdag kl 11 synes jeg ikke var så bra. Instruktøren skrudde av og på lyset hele timen - best når det er mørkt gjennom hele økten.
Gjest Tjetta Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har trent på SIO i mange år og er kjempefornøyd. Har 3-4 favorittinstruktører, men syns nivået generelt er høyt. Trener mest på Domus, gruppetimer i sal med høyt tempo og stor utslitt-etterpå-faktor.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Jeg trener og på sio, på Domus. Jeg liker spes høypuls timene, særlig de på mandager! Er generelt veldig fornøyd med domus:)
Kihn Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Syns Funk er den aller beste timen, føler at jeg er tilbake på dansetrening da Ellers liker jeg veldig godt styrketimene, liker ikke å trene styrke i studioet, men på denne måten får jeg gjort det likevel
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Jeg trener stort sett i Nydalen. Synes det stort sett er gode instruktører, men noen er jo bedre enn andre. Pleier å gå på sykkel 2 på torsdager, rett etter jobb. Synes instruktøren er veldig flink og rutinert. Bra trøkk og inspirerende musikk.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Her MÅ jeg bare få anbefale vanngym i bassenget på Domus Athletica. Utrolig gøy, man merker nesten ikke at man blir sliten i vannet, men det er hard styrketrening kombinert med kondisjon. Etterfulgt av uttøying i det varme bassenget. Det koster ingenting (utover inngang/halvårskort selvfølgelig), og ble en helt ny måte å trene på for meg:)
Sekretæren Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er også veldig fornøyd med Domus Har trent mye Styrke45, Bosu, Step og Rygg og rytme, i tillegg til alenetrening i studioet. Er veldig fornøyd generelt med hele Domus. Og dere kan trygt kaste dere på en veiledningstime i studioet, dere som vurderer det. Veldig lærerikt og nyttig, og man får et eller flere skreddersydde treningsprogrammer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå