Meaty Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Nå har jeg sittet og sett de tre første episodene av serien på NRKs nett-TV, og jeg må si at jeg er veldig positivt overrasket! Da jeg hørte om serien tenkte jeg at det kom til å handle om iskalde idrettsmenn som finner igjen konkurranseinstinktet sitt. Men det er flott å se hvor mye deltakerne oppriktig bryr seg om hverandre, og hvor mye følelser og medmenneskelighet de viser selv om de er der for å konkurrere mot hverandre. Den tredje episoden var jo nesten hjerteskjærende, og det var rart å se hvordan store, sterke karer lar seg røre til tårer over det som skjedde. (Jeg vil ikke spoile noe her). Hvis dere trenger noe å fordrive tiden med i helga så vil jeg anbefale Mesternes mester! Man kan se det her. Hva synes dere som har sett programmene?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har riktig nok bare sett første episode. De har fått med seg mange gode folk, men jeg synes øvelsene de gjorde var ganske kjedelige å se på.
Gjest Illiya Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Ble det ikke litt VEL mye følelser mellom Cecilie Rygel og Ove Aunli? Synes det ble påfallende mye klemming og nærkontakt der, men kanskje jeg tar feil.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Ble det ikke litt VEL mye følelser mellom Cecilie Rygel og Ove Aunli? Synes det ble påfallende mye klemming og nærkontakt der, men kanskje jeg tar feil. Tror ikke det ligger noe mer bak.Han er et følelsesmenneske har han selv sagt,og det kommer jo tydelig frem i serien.Sjarmerende at godt voksne menn kan vise følelser synes jeg
rugrat Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Har sett de episodene som har gått til nå og synes det er kjempekoselig, rett og slett. Var også litt skeptisk da jeg først hørte om det, men nå er jeg heka. Øvelsene er kanskje ikke de mest spennende, men det er like mye forholdet utøverne imellom som gjør serien til det den er. Fint å se at "gamle" idrettshelter fortsatt har konkurranseinstinkt, og at de bryr seg så mye om hverandre.
Meaty Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Har sett de episodene som har gått til nå og synes det er kjempekoselig, rett og slett. Var også litt skeptisk da jeg først hørte om det, men nå er jeg heka. Øvelsene er kanskje ikke de mest spennende, men det er like mye forholdet utøverne imellom som gjør serien til det den er. Fint å se at "gamle" idrettshelter fortsatt har konkurranseinstinkt, og at de bryr seg så mye om hverandre. Hvem tror dere vinner da? Jeg må jo som RBK-fan heie på Gøran Sørloth, og han har jo virket temmelig sterk også.
Gjest *Mim* Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Jeg liker også Mesternes mester - det gjør mann og barn også. Fin serie! Tror også litt på Gøran. Eller hva med syklisten?
Gjest Emera Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Kjempekoselig serie! Jeg kanalsurfet og kom tilfeldigvis over den, og der ble jeg.
Noli Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Jeg liker generelt veldig dårlig reality, og blir bare flau av denne serien. Samboeren følger med, så jeg får med meg hva som skjer når jeg ligger i sofaen og leser eller surfer, men hadde ikke valgt det selv, for å si det sånn. Synes det er helt grusomt med all griningen og sutringen..
Meaty Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2009 Jeg skal være enig i at det er en del grining, men det er vel bare naturlig når noen må sendes hjem. Men sutring? Nei, jeg kan ikke si at det har vært noen som har sutret, i det hele tatt virker det som om folk koser seg der.
Abraxas Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 (endret) ..... Endret 19. juni 2009 av Abraxas
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #13 Skrevet 13. februar 2009 Dag Otto er usedvanlig ansiktspen til å være mann. Han hadde nesten passet bedre som kvinne.
Meaty Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2009 Dag Otto er usedvanlig ansiktspen til å være mann. Han hadde nesten passet bedre som kvinne. Det har du nok rett i. En ting jeg kom til å tenke på da jeg så dagens episode var dette med nattesten. Det ser ut til at det er to lyssverd som løsner samtidig. Likevel er det alltid bare en deltaker som klarer å gripe et sverd. Jeg synes dette er litt rart, for man skulle jo tro at de kunne fanget ett hver, eller at det noen ganger ble sånn at begge fikk fatt i det samme sverdet, og at det ble en slags drakamp ut av det. Men det har ikke vært tilfelle hittil i hvert fall. Eller har jeg misforstått noe?
Bloodless Skrevet 15. februar 2009 #17 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Liker serien godt, men det blir litt kjedelig til tider. De drar jo ut den nattprøven ut i det uendelige, og noen av øvelsene er kjedelige. Synes bare det er koselig at de har blitt så glade i hverandre, og ikke lar konkurransen gå fremfor alt annet. Liker Stian Grimseth, jeg. Han virker som en skikkelig going! Store, sterke mannen som griner for ingenting. Dag Otto er forresten pen å se på (til å være 50+), men merker jeg blir litt ekstra glad når Hilde GP vinner noe! Å, ja, også hater jeg den nissen av en programleder. Vet ikke hvorfor, men han er utroooolig irriterende. Endret 15. februar 2009 av Bloodless
Meaty Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 20. februar 2009 I dag syntes jeg det så ut som om Stian tok den ene lysstaven ut av hånda på Hilde GP, er det realt da? Også han som virker som en sånn flott kar.
Trillrund Skrevet 21. februar 2009 #19 Skrevet 21. februar 2009 I dag syntes jeg det så ut som om Stian tok den ene lysstaven ut av hånda på Hilde GP, er det realt da? Også han som virker som en sånn flott kar. Han hadde hånda på den først.... Ellers liker vi serien godt begge her i huset. Og den er jo helt fri for taktikkeri og koalisjoner. Sistemann velger nest sistemann er supert!
Meaty Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 21. februar 2009 Han hadde hånda på den først.... Å ja, jammen da var det nok greit at det ble som det ble. Jeg ser det på web-tv så jeg får nok ikke med meg alle detaljer. Ellers liker vi serien godt begge her i huset. Og den er jo helt fri for taktikkeri og koalisjoner. Sistemann velger nest sistemann er supert! Enig! Det er veldig ålreit å se på en realityserie som faktisk ikke handler om baksnakking og konspirering! Her blir det rett og slett den beste som vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå