Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg lurer på hva som går av enkelte barn. Gikk hjem fra butikken i dag og ser to barn i 12-13-årsalderen stå å slå sunn en bil med balltre på en parkeringsplass. Hva er det som får folk til å gjøre sånt? De er jo store nok til å vite at sånn gjør man ikke, eller?
Mrs. K Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Små barn er også gamle nok til å vite at man ikke gjør slikt.
The Kitten Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg lurer på hva som går av enkelte barn. Gikk hjem fra butikken i dag og ser to barn i 12-13-årsalderen stå å slå sunn en bil med balltre på en parkeringsplass. Hva er det som får folk til å gjøre sånt? De er jo store nok til å vite at sånn gjør man ikke, eller? Idioti. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Eller hevn. (sa hun som daglig hadde levende dagdrømmer om å "dekorere" bilen til læreren som mobbet henne i 5 år, hver dag. Turte aldri, og det var nok like greit. Hørte han fikk sparken når det kom ny rektor )
Gjest Illiya Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg lurer på hva som går av enkelte barn. Gikk hjem fra butikken i dag og ser to barn i 12-13-årsalderen stå å slå sunn en bil med balltre på en parkeringsplass. Hva er det som får folk til å gjøre sånt? De er jo store nok til å vite at sånn gjør man ikke, eller? Blir sjokkert jeg! Hvor i landet var dette da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå