Gjest lmari Skrevet 27. juni 2003 #1 Skrevet 27. juni 2003 Jeg hadde bare lyst til å starte en sånn "det er sommer, det er sol og det er fredag"-tråd.... Klokka er kvart over ett - det betyr at arbeidsdagen går mot slutten. Og her i hovedstaden er det deilig vær som er meldt å vare hele helga.... Jippi!!! ... Fredagspils????? Eller reker og hvitvin på balkongen? Hvordan skal dere feire fredagssolen??
anonyma Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 ... Fredagspils????? Eller reker og hvitvin på balkongen? Hvordan skal dere feire fredagssolen?? Fredagspils helt klart!!
chimp Skrevet 27. juni 2003 #4 Skrevet 27. juni 2003 Fredagspils etter jobb kl 3! Men siden vi drar på ferie søndag må vi prøve å få spist noe av d vi har, og d er for d meste ost!!! av alle ting....Så vi blir vel sittende m ost og rødvin på verandaen....Hehe! Går vel an d etter mørkets frembrudd og den verste varmen har gitt seg....
Gjest lmari Skrevet 27. juni 2003 #5 Skrevet 27. juni 2003 Klokka tre?!?!?!? Hva slags jobb har du, a? Jobber til fem, jeg..... Men da er klart for vorspiel og fest! Skal på bryggedans ved vannet - blir deilig! synes den her passet så bra i dag, jeg....
Leo Skrevet 27. juni 2003 #6 Skrevet 27. juni 2003 HURRA!!! Med masse deilige skattepenger på kontoen, blir det nok en liten Chablis på balkongen :D
chimp Skrevet 27. juni 2003 #7 Skrevet 27. juni 2003 Imari skrev: Klokka tre?!?!?!? Hva slags jobb har du, a? Jobber til fem, jeg..... Jeg har flexitid på jobben......pluss sommertid!!!
Gjest lmari Skrevet 27. juni 2003 #8 Skrevet 27. juni 2003 aaaah, du er en av de, ja.... Jobber som journalist, jeg. Og det er helt håpløst å få tak i noen som helst etter tolv på solskinns-fredager. Overalt er det samme kommentarene fra sentralbordet "åhnei, her er det ingen. Vi har tatt helg, vi." ARGH!! Men det blir snart helga på meg også, tror jeg!! God helg til alle - enten dere skal drikke Chablis eller spise ost og drikke vin på verandaen!!
Gjest Alive Skrevet 27. juni 2003 #9 Skrevet 27. juni 2003 Grilling og gode venner hjemme på terassen
Salamandra Skrevet 27. juni 2003 #10 Skrevet 27. juni 2003 Skal ut i Oslo og ha fredagspils med kolleger i dag jeg... (1 1/2 time til jeg kan åpne Pærecideren jeg har stående i kjøleskapet her... )
jamie Skrevet 27. juni 2003 #11 Skrevet 27. juni 2003 Det blir krabbe og pils på terrassen ikveld! Gleder meg God sommer alle!
Redhead Skrevet 27. juni 2003 #12 Skrevet 27. juni 2003 ..og ferie, ferie, ferie og sol, sol, sol!! Grilling på terassen, så pakke feriebagasjen !
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2003 #13 Skrevet 27. juni 2003 Har enda to uker igjen til jeg kan ta ferie, men på mandag reiser barna til mormor slik at mor og far får huset for seg selv og det er ganske deilig det også skal jeg si dere...... I dag har jeg tenkt å slappe av på min nye digre veranda, gubben har vært på svenskehandel og hamstret masse voksen nam-nam, og barna er så store at de tåler at mor tar seg et glass hvitv**.... :D Tok helg klokka tre, ganske deilig ja........
Midnattsol Skrevet 27. juni 2003 #14 Skrevet 27. juni 2003 Har ikke ferie før om 1 måned jeg. Men HELG har jeg i alle fall. :D I dag skal vi ut og spiste. Tusle en tur i Frognerparken, kanskje. Vi får se. I alle fall nyte resten av dagen. Fredager er deilige!!!
*Lillian* Skrevet 27. juni 2003 #16 Skrevet 27. juni 2003 Akkurat nå er sambo ute og fotograferer litt. Derfor har jeg rømt fra solen en stund, har vært utendørs fra klokka var 09.30 til klokka var 16.30 i dag, så jeg fikk litt mye på èn gang. (Takler ikke heelt at det blir sååå varmt) Da vi kom hjem fra jobb vrengte jeg av meg capribuksa og singlet'en + undertøy, og tok på meg en kort sommerkjole isteden :blunke: Når sambo kommer hjem skal vi bort på butikken og handle inn litt, så skal vi hjem og jeg skal lage en deilig kyllingsalat til oss. Gleder meg! Den satser jeg på at vi inntar utendørs, i våre to liggestoler. Så skal vi nok nyte litt eplecider og slappe av og kose oss masse her hjemme. Når sola har gått ned, må vi gjøre husarbeid, for mamma kommer i morra! :o (Da må huset shine, hehe...) Så skal jeg sitte oppe i heeele natt og kose meg... Pjukle litt med forskjellig håndarbeid, hadde jeg tenkt. (Ja, ånkli håndarbeid, asså! ) Aaah...For en deilig dag! Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #17 Skrevet 27. juni 2003 Noen "fredagspils" blir det nok ikke... Men i dag har jeg vært på en alldeles nydelig fjelltur..gått over snø og fjellbekker, sett de høyeste topper.. Så her sitter jeg solbrent og deilig sliten..
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2003 #19 Skrevet 27. juni 2003 Det ble Holmen Fjordhotell på meg ikveld. Hvitvin i mengder, og nydelig mat. Aperitiffer og foretter, mellomretter og hovedretter. Pre-dessert og dessert... mmmmm..... herlig.. Temperaturen var bare herlig, selskapet likeså. Jeg var ute med jobben, vi hadde sommerfest. Koste meg glugg ihjel... og nå er jeg hjemme, sliten og klar for sengen.... natta alle sammen -
Litago Skrevet 28. juni 2003 #20 Skrevet 28. juni 2003 Her er det fremdeles kveld og vi sitter og skvalper i oss kald hvitvin. Det er fremdeles hetebølge her (ca. 38 grader i skyggen), men det er lovet litt mer levelig temperatur til helgen. SKÅL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå