Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svært sensitiv hud i ansiktet. Er det noen her som kan anbefale meg en skrubbekrem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg har lenge vært på utkikk selv etter en skrubbekrem til ansiktet. Har svært følsom hud og reagerer på det meste. Jeg ble tipset om den økologiske Rice facial scrub og den er utrolig effektiv og mild. Den selges hos hudpleiere og på greenspirit.no

Gjest Raptuza
Skrevet

Matis sensitive ensym-peeling-krem. Svært mild. Kostar rundt 250-300 på ebay. Er nøgd med den.

Skrevet (endret)

Takk cathped!

Endret av Solstorm
Skrevet

^ Støtter den, den er veldig god! Kan også brukes rundt øynene og på leppene så noe mer skånsomt tror jeg er vanskelig å finne :)

Skrevet
^ Støtter den, den er veldig god! Kan også brukes rundt øynene og på leppene så noe mer skånsomt tror jeg er vanskelig å finne :)

hei hilly! Kan du anbefale en annen skånsom peeling? er spesielt rød rundt nesen og tendens til å bli tørr nå på vinteren.

Skrevet

^ Peeling og skånsom er ikke helt ord som passer sammen.. Prøv den som er nevnt over, jeg kjenner ikke til noen annen som er skånsom slik den er.

Skrevet
^ Peeling og skånsom er ikke helt ord som passer sammen.. Prøv den som er nevnt over, jeg kjenner ikke til noen annen som er skånsom slik den er.

okei. takk for svar:)

Skrevet (endret)

kan anbefale Olay Microdermabrasion & Peel System i ett. har brukt denne en stund og den gir meg ubeskrivelsig myk hud og en gjevnere hudtone. hvis du vil lese flere 'reviews' på denne, sjekk makeupalley. de har også en mini peel med aha/bha syrer som er relativt milde syrer og virker bra på huden (har sensitiv/tørr hud). prisen er overkommelig (15$-25$).

Ed; Skriveleif

Endret av desert_rose
Skrevet
kan anbefale Olay Microdermabrasion & Peel System i ett. har brukt denne en stund og den gir meg ubeskrivelsig myk hud og en gjevnere hudtone. hvis du vil lese flere 'reviews' på denne, sjekk makeupalley. de har også en mini peel med aha/bha syrer som er relativt milde syrer og virker bra på huden (har sensitiv/tørr hud). prisen er overkommelig (15$-25$).

Ed; Skriveleif

hei:) har lenge villet prøvd olay sine renseprodukter. er jo mye på makeupalley så jeg burde sjekket det ut for lengst egentlig. jaja:)

huskte jeg selgte mye olay når jeg jobbet på Vita. mest til eldre damer:)

hvor kan jeg få kjøpt dette olay peel systemet?

Skrevet
hei:) har lenge villet prøvd olay sine renseprodukter. er jo mye på makeupalley så jeg burde sjekket det ut for lengst egentlig. jaja:)

huskte jeg selgte mye olay når jeg jobbet på Vita. mest til eldre damer:)

hvor kan jeg få kjøpt dette olay peel systemet?

Hei på deg.

Jeg ville sjekket ut ebay, det var der jeg kjøpe det ihvertfall. Det selges ikke i Norge så vidt jeg vet. Er desverre dårlig utvalg av olay produkter her, kun sett det hos vita som du sa og der har de lite utvalg, kun et par av kremene. Har kanskje vært uheldig. Men det er bra og billig(spess i usa), er vel derfor det er populært blant mange. Kjøpe utenlandsfra er uansett ok så lenge man finner et sted hvor frakten er overkommelig slik at man føler det lønner seg.

lykke til!:)

Skrevet
Hei på deg.

Jeg ville sjekket ut ebay, det var der jeg kjøpe det ihvertfall. Det selges ikke i Norge så vidt jeg vet. Er desverre dårlig utvalg av olay produkter her, kun sett det hos vita som du sa og der har de lite utvalg, kun et par av kremene. Har kanskje vært uheldig. Men det er bra og billig(spess i usa), er vel derfor det er populært blant mange. Kjøpe utenlandsfra er uansett ok så lenge man finner et sted hvor frakten er overkommelig slik at man føler det lønner seg.

lykke til!:)

ja det er veldig dårlig i Norge med Olay. jeg får ikke til ebay så men kan prøve noen andre nettsteder:):)

håper det fungerer like godt på meg som på deg:) takk for svar

Skrevet

Ebay er ganske enkelt når du først kommer igjen (hadde startvansker selv)

Men har sett det på andre nettsider også mener jeg..

Håper du får bra resultater også. Lykke til i jakten:)

Skrevet

Jeg vil anbefale GUINOT BIOLOGICAL PEELING. Den er utrolig deilig og perfekt for sensitiv hud. Jeg fikk den anbefalt i en hudpleiesalong. Den kan som Matis sin peeling brukes rundt øyeområdet og på munn. Synes den fyller ut linjene rundt øynene. Tilfører huden masse fuktighet. Kan kjøpes på strawberrynet. LOVE IT!! Nå bruker jeg JAN MARINI SKIN ZYME. Det er en maske med peeling effekt. Den er også utrolig god, tilfører huden fuktighet og gir en fin glød. Fikk en kommentar fra min mor som lurte på hva jeg hadde smurt meg med for huden var så fin så fikk i oppgave å bestille maska til henne også. LOVE!! :yvonne:

Skrevet

Jeg vil anbefale den mildeste peelingen fra Clinique, den rosa tuben. Svært fine korn, og til en overkommelig pris. Jeg har veldig sensitiv og tørr hud og er fornøyd med denne.

Den beste peelingen jeg har prøv må være den for sensitiv hud fra Clarins, den er uten korn og føles helt fantastisk. Litt i dyreste laget til at jeg bruker den regelmessig.

Skrevet

Tusen takk til dere alle for mange tips! (nå må jeg bare bestemme meg for hvilken jeg skal prøve!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...