Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 I jula ble det slutt mellom meg og kjæresten min, pga mye krangling. Etter 5 dager fikk jeg overtalt han om at det var verdt å prøve mer. Han ville holde det hemmelig at vi var blitt sammen igjen, fordi han ikke ville føle seg dum om det ble slutt igjen, sa han. Jeg syntes det var helt idiotisk, men jeg hadde ikke noe annet valg enn å bare respektere det. Jeg har ikke fått lov å si til NOEN at vi er sammen igjen, ikke familien min, ikke venner.. Det sårer, men jeg vil respektere det om han trenger å gjøre det på denne måten. I dag har jeg bursdag, det har gått en mnd siden vi ble sammen igjen, men han vil fortsatt ikke fortelle det til noen. Jeg har hintet hele uken om at jeg ville han skulle skrive "gratulerer med dagen jenta mi" så alle kunne se det, i stedet for "gratulerer med dagen(navnet mitt)". Han har sagt kanskje og sånt, men nei, han ville visst ikke det. Og jeg blir så lei meg av det! Hvorfor trenger han det her? Han skjønner ikke at, det som er dumt, er at alle rundt oss ser at vi er sammen(vi kysser ikke foran andre nå, men de ser det likevel), men han sier til de som spør at det er slutt.. Kjæresten min er enig i at alle kan se det, men han vil fortsatt ikke si noe.. Det sårer meg at han vil holde forholdet våres hemmelig, bare for å se om vi ikke krangler igjen, for hvis vi begynner å krangle blir det jo slutt.. men vi krangler ikke sånn som før nå, og det vet jeg at vi bare ikke kan, for jeg elsker han. Vi har vært sammen i 2 år til sammen. Btw, vi går på samme skole.. Noen tips til hva jeg kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Synes ikke du bør presse han i det hele tatt. Han er tydeligvis ikke så oppsatt på å få forholdet til å fungere. Så jeg ville vel egentlig bare latt han gå.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Synes ikke du bør presse han i det hele tatt. Han er tydeligvis ikke så oppsatt på å få forholdet til å fungere. Så jeg ville vel egentlig bare latt han gå. Han er faktisk interessert i å få det til å fungere, han er ikke en sånn person som sier at "han vil prøve", hvis han ikke vil det. Skjønner bare ikke hvorfor han skal holde dette hemmelig så sinnsykt lenge..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 noen fler som kan gi noen tips?
Rosalie Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Tips: GI HAN TID!!!!! En måned er ikke lang tid, så ikke mas.
Cottoncandy Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Det virker på meg som om kjæresten din er veldig usikker og trenger tid for å se hvordan forholdet deres fungerer før han "bestemmer seg", det er tydeligvis viktig for han og jeg synes du skal gi han denne tiden. Jeg skjønner måten kjæresten din tenker på når han vil holde dette hemmelig, men jeg skjønner også at det er sårende for deg. Tror det er viktig at du ikke maser på han sånn at han føler seg presset, men prøv å få han til å forstå at du føler deg ukomfortabel med å måtte holde forholdet deres hemmelig så lenge, at det er en rar situasjon for deg å være i. Han holder deg jo litt på pinebenken.
Jade Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Hvis han var veldig sikker ovenfor vennene deres når han fortalte at det var slutt, kan det jo være pinlig at du har "overtalt" han til å bli sammen igjen. Han virker, for meg, mer opptatt av hva vennene syns, enn å redde forholdet. Slike prøveperioder synes jeg er bedre å ha hemmelig at det kanskje blir slutt, enn at det er hemmelig at dere er sammen. Jeg ser ikke for meg at det kan gå bra, hvis den ene driver og går på pinner og er livredd for å gjøre noe galt. Og hva skal du gjøre TS? Aldri krangle noensinne mer fordi du er redd for at han skal gjøre det slutt senere? Det er helt vanlig å krangle i et forhold (innenfor rimelighetens grenser selvsagt). Hva har du tenkt å gjøre for å unngå krangler? Er det lov å være uenig, eller forventer han en nikkedukke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå