charley Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hei jeg har bestillt flere ganger med feelunique og har fått pakken ca 7 dager etter bestilling. Men så har jeg bestillt en nå den 9 januar og har ikke fått den ennå!!hvis den blir soppet i toll og slikt, vet dere hvor lang tid det tar?springer i posten håpefull hver dag, men nei..hehe
hufsa! Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Heia,mail de å få en sporingskode, hvis det er pakke, så ser du om den ligger i tolla.
charley Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Heia,mail de å få en sporingskode, hvis det er pakke, så ser du om den ligger i tolla. Da her eg sendt en mail til de takk for hjelpen God helg.
hufsa! Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Da her eg sendt en mail til de takk for hjelpen God helg. Bare hygglig ;-))
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 jeg bestilte et par pakker den 12, og de har heller ikke kommer :/
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Vil bare si at hvis dere bestiller hårspray med drivgass tar det lengre tid. Den kan ikke sendes med fly... Tok i alle fall 3 uker før min pakke kom.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 ville bare føye til at min pakke kom i gar likevel, den som ble bestilt den 12. Kjekt at den kom rett i postkassa, og ikke som rekomandert post som fra SN
Eske Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Dere som har bestilt flere produkter, ble alle produktene pakket sammen eller pakket de én og én? Tenker på tollgrensa, og om det er bedre å bestille i flere omganger for å unngå at pakkeverdien blir over 200,-?
charley Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2009 Dere som har bestilt flere produkter, ble alle produktene pakket sammen eller pakket de én og én? Tenker på tollgrensa, og om det er bedre å bestille i flere omganger for å unngå at pakkeverdien blir over 200,-? Jeg har brukt å bestillt til 200 kr ikke over for da må man fortolle det. Jeg har bestillt 2 ting i hver pakke storsett og da kommer begge sammen. Det er gratis frakt på feeluniqe uansett så hvis det blir over 200 så bare bestill det i 2 ordrer. Jeg må si jeg er veldig fornøyd med nettsiden!!Når jeg bestiller så tar det ca 7 dager til jeg har den i postkassen min
Eske Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Okei, flott, og tusen takk for så hurtig svar Da bestiller jeg da, skal teste en selvbruner som har fått så mye skryt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå