Tusenfryd Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har kjøpt en camping-/turstol. Sånn som er så i vinden nå, med flaskeholder etc... (harry? jeg?) Samme det.... Denne vil jeg (av ulike årsaker) navne - sette bokstaver på - i ryggen. Dette er et glatt nylonstoff... jeg tenkte jeg kan finne noe å stryke på - eller klistre på... Noen forslag om hva som kan være best, og hvor jeg evt får tak i bokstaver som kunne passe? Postkassebokstaver kanskje? Vil de sitte godt? Stolen skal jo brettes sammen igjen, så de må være myke og smidige? Vil helst unngå å sy, men det er kanskje eneste mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2003 #2 Del Skrevet 27. juni 2003 Aner ikke hvor du får tak i det, men sånne "russedressbokstaver" skulle vel kunne brukes? De strykes på og tåler litt vask/vann. Ikke blir develdig stive heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2003 Ja, det var en tanke... kanskje jeg kunne ta kontakt med et t-skjorte-trykke-firma-bedrift-sjappe og spørre...? Eller dere som var russ i år, satte dere på selv, eller ble det gjort før levering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2003 #4 Del Skrevet 27. juni 2003 Ny idè!! Kjøp sånne ark som du putter i printeren og stryker på stolen. Du får dem nok i sånne printer- og blekk-butikker. Bare print ut på arket og stryk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 27. juni 2003 #5 Del Skrevet 27. juni 2003 Når jeg var russ satte jeg på merkene selv. strøk de på, jeg sydde vel også noe for å at det skulle være mer holdbart. Ellers er ideen til Lea god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. juni 2003 #6 Del Skrevet 27. juni 2003 Dersom sekken din er laget av nylon, så spørs det vel om ikke den vil smelte når du skal stryke på den... Tipper løsningen må være å finne noen merker som skal sys på - eller kanskje det finnes noe som bare kan limes. For bokstaver a.la russedress : kontakt russeservice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har aldri vært heldig med sånne "lagebildeselvogprinteutogstruykepåselv" - i hvert fall ikke til t-skjorter. Har blekkskriver - det kan selvsagt ha noe med saken å gjøre Men jeg kan også kjøpe stoffbokstaver tror jeg og lime på med superlim. Er den stolte eier av en "lime glassten" lim som jeg skal bruke til å lime en håndklehenger på veggen med... Russeservice ja - de skal jeg jammen meg ringe - de står jo til og med i katalogen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørk Skrevet 28. juni 2003 #8 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvorfor ikke gå til en sportsbutikk, de stryker på fotballdrakter og sikker andre ting også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2003 #9 Del Skrevet 1. juli 2003 Vi er også så harry at vi har stoler med flaskeholdere, Tusenfryd! Alle tre guttene våre har hver sin sånn stol som du beskriver... På båten har vi i tillegg skikkelig harry "brasse" stoler - kjøpte faktisk nye på Shell i ettermiddag - (lave strandstoler med 2 ryggposisjoner) til hele familien. Vi voksne har i tillegg en plastholder på våre stoler, kjempegrei 10 kroners sak til å sette ølboksen i... Gjett om alle båtvennene våre er misunnelige - så langt er det ingen som har greid å få tak i sånne boksholdere! (Noen som vet hvor de selges, btw? Greide ikke å finne flere sånne selv, engang) Håper du får til å ordne bokstaver, Tusenfryd. Både russebokstaver og sånne de selger til fotballtrøyer bør være aktuelle. På de nye "brasse"stolene har jeg tenkt å skrive noen bokstaver med sprittusj, det er jo sånt "kjipt" nylonstoff! Greit når vi er mange familier sammen på ferie og alle lar stolene stå på land i en mølje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå