Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det ser litt billig/horete ut med hvit olabukse. Men så har jeg nettopp en hvit olabukse som sitter så dødslekkert..

Noen som har tips til hva denne kan kombineres med, men så det blir klassisk/stilig/rocka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo bare an på hvilke klær du har til, det. Klassiske cardigans? Eklsklusive gensere? Høye, elegante sko?

Men enig med deg, er egentlig særdeles lite glad i hvite olabukser. Men hva med å farge den?

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)

hvite jeans er absolutt ikke horete, bare viss den er veldig gjennomsiktig eller noe. spesielt med cardigans eller noe ser det veldig enkelt og fint ut, til en veldig liten topp kan det være noe annet.. men ellers syns jeg hvitee bukser er drit fine har flere selv bare ikke bruk kjempe korte jakker til eller liknende, men en fin kåpe eller parkas og støvletter til er fint, syns jeg=) hels noe som dekker litt over rompa på den

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Brownie_*
Skrevet

Synes også at hvite jeans er veldig lekkert! For å unngå at stilen blir tacky/horete er det viktig å passe på at de ikke er alt for tighte, og gå for en ganske klassisk stil.

Skrevet

Jeg ville gått for lange, litt løstsittende topper og gensere. Så at det ble anbefalt å farge buksen over. Hvis du vurderer dette, så husk bare på at sømmene ikke tar til seg farge! Jeg gjorde den tabben tidligere, angret skikkelig da buksa ble svart med hvite sømmer. Så IKKE veldig bra ut... :ler:

Skrevet

Hvite jeans brukes KUN etter 1. mai.

Alt annet er tacky, det samme med hvite sko.

Skrevet

Selv om jeg egentlig ikke er så glad i sånne regler, er jeg enig med deg i at hvite olabukser er finest om sommeren. Da syns jeg det kan brukes med mye forskjellig, gjerne kombinert på en 50-tallsmåte.

Skrevet

Det kommer vel helt an på hva slags bukse det er, og dette er jo ei olabukse... Hvit tynn bukse er noe helt annet...

Og hvorfor ikke hvite sko før etter 1. mai? Hvem laget den "regelen"?

Skrevet

jeans er olabukse.

Hvite ull bukser er noe helt annet.

Det finnes regler for hvordan man skal kle seg. Hvem som har laget de...... olsen tror jeg.... ;)

Skrevet
jeans er olabukse.

Hvite ull bukser er noe helt annet.

Det finnes regler for hvordan man skal kle seg. Hvem som har laget de...... olsen tror jeg.... ;)

Ullbukse...?

Skrevet

Hvite jeans er fin om sommeren til litt småsøt stil, gjerne blomstrete, flagrende topper.

Hvite bukser om vinteren ser ikke bra ut uansett.

Skrevet

Bruk litt lange topper til, gjerne noen som er litt løse også:)

Synes heller ikke at man skal gå med hvit olabuske om vinteren... Er jo litt mer lekkert når man er brun og fresh enn når man er blek som nå..

Skrevet

Enig med de andre at du burde vente til våren. Hvite bukser lyser forferdelig opp om vinteren og er ikke pent. Men det er altså bare min mening :)

Skrevet

Etter amerikansk etikette i sørstatene så skulle en bare bruke hvitt(kritthvitt, ikke offwhite o.l) mellom memorial day(26. mai) og labor day(første mandag i september)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...