Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Det er lørdag formiddag. Jeg sitter i morgenkåpa, spise litt frokost og er her på KG. Jeg skal snart på trening. Vet at jeg blir kjempesvett da. Jeg har ikke dusjet i dag også lurer jeg på om jeg egentlig skulle det før jeg tar på meg og går på trening. Jeg tar bare på meg treningsklærne før jeg drar hjemmefra med litt varm genser og overtrekksbukse over. Er det noen her som dusjer uansett om morgenen når dere vet at dere om få timer skal på trening og da blir svette og må dusje igjen?
Gjest xo Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Nei, overhode ikke Jeg trener gjerne tidlig for slik å kunne ta dagens dusj etter treningen.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Nei, hvorfor i alle dager skulle du dusjet når du skal rett på trening?
Gjest Charming Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Dra på trening og dusj når du kommer hjem
hufsa! Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Heia,aldri,bortkastet tid! Men nå har jeg ikke noe problemer med kroppslukt overhode,de som har det, burde dusje for å ikke plage andre med lukta si ,-))
Fat Sally Lee Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Nei, det får da være grenser for sløsing med vann og strøm. En kjapp kattevask under armene med klut må vel holde?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Nei, jeg dusjer ikke da. Vasker meg imidlertid under armene med såpe og vann, men det går raskt. Bare stress å dusje både før og etter!
Gjest Pet Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Utrolig at folk ikke klarer å bestemme seg for om de skal dusje selv. Lider du av beslutningsvegring, eller? Eller er du livredd for å gjøre noe som ikke er "vanlig"? Ingen på treningsstudioet kommer til å vite om du har dusjet eller ikke og ingen bryr seg med det heller.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Utrolig at folk ikke klarer å bestemme seg for om de skal dusje selv. Lider du av beslutningsvegring, eller? Eller er du livredd for å gjøre noe som ikke er "vanlig"? Ingen på treningsstudioet kommer til å vite om du har dusjet eller ikke og ingen bryr seg med det heller. Jeg synes forsåvidt ikke denne tråden er verre enn mange andre her inne på KG. Det må da være greit å spørre om hva andre vanligvis gjør. Hun hadde sikkert klart å ta avgjørelsen på egen hånd, men var sikkert nysgjerrig på om det er vanlig å la være å dusje eller ikke. Ingen grunn til å glefse for det.
Gjest Victoria (TS) Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Utrolig at folk ikke klarer å bestemme seg for om de skal dusje selv. Lider du av beslutningsvegring, eller? Eller er du livredd for å gjøre noe som ikke er "vanlig"? Ingen på treningsstudioet kommer til å vite om du har dusjet eller ikke og ingen bryr seg med det heller. Du verden.....? Jeg klarer helt fint å bestemme meg for at jeg skal dusje eller ei selv. Det var ikke fordi jeg ikke klarte å bestemme det at jeg startet denne tråden. Jeg pleier nemlig aldri å dusje før jeg går på trening og gjorde heller ikke det i dag. Men så satt jeg her da, med frokosten og var nå KG, og funderte litt på om kanskje andre så det som naturlig/nødvendig å gjøre det. Kanskje det dukket opp en historie her om at noen syntes dette var skikkelig ekkelt. Jeg bare lurer på hva folk gjør jeg. Og om jeg kanskje var unntaket som ikke dusjet. Jeg synes forsåvidt ikke denne tråden er verre enn mange andre her inne på KG. Det må da være greit å spørre om hva andre vanligvis gjør. Hun hadde sikkert klart å ta avgjørelsen på egen hånd, men var sikkert nysgjerrig på om det er vanlig å la være å dusje eller ikke. Ingen grunn til å glefse for det. Takk. Det er nok noen som er litt glefsete ja. Men da tenker jeg at det er de som sikkert er sure og det får så være, for det er ikke jeg.
Gjest Pet Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Men da tenker jeg at det er de som sikkert er sure og det får så være, for det er ikke jeg. Jeg er ikke sur, jeg er bare veldig, veldig skuffet.
Gjest Gjest_Jackie_* Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Utrolig at folk ikke klarer å bestemme seg for om de skal dusje selv. Lider du av beslutningsvegring, eller? Eller er du livredd for å gjøre noe som ikke er "vanlig"? Ingen på treningsstudioet kommer til å vite om du har dusjet eller ikke og ingen bryr seg med det heller. Jeg er ikke sur, jeg er bare veldig, veldig skuffet. Nei, du er veldig, veldig glefsete. Og spydig. Var ihvertfall i ditt første innlegg her. Kan ikke folk få spørre om ting de sitter å tenker på uten at du skal beslutte dem for beslutningsvegring og å være livredde for å ikke være "vanlige". TS spør bare om folk pleier å dusje eller ikke før de skal på trening. Selv dusja jeg før jeg gikk på trening i formiddag. Hadde nemlig hatt mye og heftig sex i natt - og da var det greit å ta en dusj.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er ikke sur, jeg er bare veldig, veldig skuffet. Skuffet over alt folk kaller deg sur? Eller skuffet over at folk ikke dusjer før trening? Hva gjør du da????
Gjest Pet Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 Selv dusja jeg før jeg gikk på trening i formiddag. Hadde nemlig hatt mye og heftig sex i natt - og da var det greit å ta en dusj. Fant du ut at du skulle dusje på egenhånd eller spurte du noen? Hvis man bare har hatt litt og kjedelig sex, kan man gå på trening uten å dusje først da?
Gjest Pet Skrevet 24. januar 2009 #15 Skrevet 24. januar 2009 Hva gjør du da???? Hvis jeg føler at jeg trenger en dusj, så tar jeg en dusj. Hvis ikke,så lar jeg det være. Uansett hva jeg skal.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Fant du ut at du skulle dusje på egenhånd eller spurte du noen? Hvis man bare har hatt litt og kjedelig sex, kan man gå på trening uten å dusje først da? Klarer du ikke å finne ut det på egen hånd? Er du så usikker at du ikke klarer å bestemme selv om du må dusje etter kjedelig sex?
Gjest Beady Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Fant du ut at du skulle dusje på egenhånd eller spurte du noen? Hvis man bare har hatt litt og kjedelig sex, kan man gå på trening uten å dusje først da? Lenge siden det har blitt noe på deg eller? Kanskje derfor du føler trang til å svare alle som du gjør..... :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Noen ganger dusjer jeg faktisk selv om jeg skal på trening 1-2 timer etterpå. Dette da jeg ikke blir skikkelig våken før jeg har dusjet, særlig hvis jeg er trøtt etter å ha hatt våkne unger om natta. Da er det deilig å dusje for å våkne, selv om jeg vet at jeg snart skal på trening og må dusje igjen etterpå. Mest i helgene dette skjer da. Men ikke alltid jeg gjør det, særlig ikke hvis jeg har fri en vanlig dag og skal følge ungene på sfo/bhg før trening. Da durer jeg rett på trening etter å ha levert de. DET er deilig det, å trene midt på blanke dagen en hverdag :-) - så hjem til en deilig dusj og lunsj .. ikke så ofte det skjer da.
Kitty_katt Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 Jeg dusjer alltid når jeg står opp, så ja jeg dusjer somregel før trening. Viss ikke vasker jeg meg kjapt og tar en dusj etter trening.
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 Jeg dusjer ikke før jeg skal på trening nei. Dersom jeg har trent om kvelden dusjer jeg etter trening, og da dropper jeg morgendusjetn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå