Gå til innhold

Glidemiddel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting: er det noen som pleier å bruke glidemiddel ved vanlig samleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjeldent, men noen ganger så må man..

Gjest womenwomen
Skrevet
Bare lurer på en ting: er det noen som pleier å bruke glidemiddel ved vanlig samleie?

Har aldri hatt behov for glidemiddel -derfor aldri brukt det heller .Jeg er jo kvinne og er naturlig våt og glatt .

Glidekrem bruker jeg kunn på mannen min - for å lettere kunne gi han en god runk / kose med han med hendene : )Er så mye lettere når den er glatt og føles bedre for han syns han .Så glidekrem er ypperlig til menn ...har jeg erfart .

Skrevet

Ikke etter jeg tok til vett og sluttet på hormonprevensjon.

Skrevet

Jeg har alltid en flaske på nattbordet, og den blir brukt en del.

Om vi har pult ekstremt mye og jeg begynner å bli sår (og gjerne også litt uttørket pga sæd og svette eller hva det nå skal være) så er det lindrende og godt med glidemiddel. Dagen etter et stort alkoholkonsum eller når jeg har røykt mye hasj så kan jeg være rimelig dehydrert i hele kroppen, og da er det også kjekt å ha.

Ellers synes jeg faktisk det er deilig å bli fingret eller pult med glidemiddel uansett. Jeg blir jo naturlig våt og glatt, men olje/glidemiddel gjør det jo ekstremt mye våtere. Og typen min synes det er kanonsexy når jeg heller olje over meg og lar hendene gli opp og ned sprekken mens jeg smører meg inn, eller om jeg bruker det på han når jeg runker han.

Som oftest har vi sex uten, men glidemiddel er en av tingene som beriker sexlivet mitt. Virker som mange tror det utelukkende brukes til analsex eller for kvinner som aldri blir våte, jeg mener det er fritt frem å bruke det når som helst!

Skrevet

Har brukt glidemiddel ved vaginalt samleie noen ganger. Som regel er det ikke behov. Men det er gøy og tennende å bruke olje litt forskjellige steder f. eks. på puppene ved "pølse-i-brød"-stillingen. Hvis jeg runker ham er det ekstra godt hvis vi bruker olje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...