Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Eg og kjæresten min har vore samen i snart to år. Til toårs dagen har eg lust å gi han noko fint, noko som betyr noko, og noko han kjem til å hugsa.

Får alltid fine gaver frå han, smykker o.l. Å det er noko eg alltid kjem til å ha, som minner meg om han. Har lust og gi han noko som han og kan ha, til minne om meg.

Noken som har nokre forslag?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si noe spesifikt. Men en god regel er å se på hva slags person han er. Man kjøper ikke hudkrem og skrubb til en som liker seg best i garasjen. Eller wokpanne med diverse oljer til en som foretrekker kaffen kokt over bål. :gjeiper:

Skrevet

Jeg kjøpte london-tur i ettårsgave til min kjære og det ble enormt godt mottatt. Kjæresten min er veldig lite opptatt av ting - han bli alltids glad for klær, spill og musikk og sånn, men det beste han kunne tenke seg å få var en fin opplevelse sammen med meg :) En reise kan bli kostbart, men hva med andre typer opplevelser - feks billetter til en fotballkamp han vil se, en konsert, kanskje en hyttetur, billetter til roskilde, etc?

Ta med kamera og knips i vei, og lag et album når dere kommer hjem, så har dere håndfaste minner også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...