Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bøkene skal leses på fly,ved basseng og på en strand så det bør ikke være tunge og dype romaner. Håper på mange gode forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen som elsket yngve, Kompani Orheim og Charlotte Isabell Hansen av Tore Renberg er fantastiske og lettleste bøker! :rødme:

Dersom du vil ha krim anbefaler jeg Menn som hater kvinner som jeg ikke husker forfatteren på, eller hva som helst av Henning Mankell. Dette er bra strandkrim :)

Skrevet
Bøkene skal leses på fly,ved basseng og på en strand så det bør ikke være tunge og dype romaner. Håper på mange gode forslag!

Bøker av Henning Mankell og Jo Nesbø er jo alltid sikre valg synes jeg da. Og "Historikeren" av Elizabeth Kostova er spennende. Ellers skriver Camilla Läckberg, Arnaldur Indridason og Unni Lindell bra krim.

Skrevet

Bøkene i serien "Litterære drops" er morsomme, lettleste bøker. (Shopoholikerbøkerne og Ya-ya jentenes hemmelige nedtegnelser er eksempler på titler).

Ønsker du å lese krimanbefaler jeg Minette Walters, hun skriver godt og underholdende synes jeg.

-og alt dette er å få i pocketutgaver!

Skrevet

Tusen takk! Her var det mange fine forslag ja. *noterer alle ned på et ark* :)

Skrevet
Alle av Dan Brown sine bøker.

Grøss og gru!

Skrevet

Per Olov Enquist. Lettlest, men ikke lettglemt.

Skrevet

Hei, jeg har nettopp lest Øya av Victoria Hislop. Fengende og ikke altfor "tung" bok, syns jeg. Burde absolutt fungere både på fly og stranda.

Skrevet

Jo Nesbøs bøker om Harry Hole

Milleniumtriologien til Stieg Larsson

Veronika vil dø av Paolo Coehlo

Tusen strålende soler av Khalid Hosseini

Gjest Charming
Skrevet

Tom Kristensen - Dødsriket

Spennende fra side 1. :D

Skrevet

Kan anbefale Carl Frode Tiller sine bøker på det varmeste dersom du ikke er allergisk mot nynorsk. Lettleste, engasjerende og ufattelig vakre - vi namsosinger har endelig fått noe vi virkelig kan være stolte av =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...