Entil Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Bøkene skal leses på fly,ved basseng og på en strand så det bør ikke være tunge og dype romaner. Håper på mange gode forslag!
Drops Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Mannen som elsket yngve, Kompani Orheim og Charlotte Isabell Hansen av Tore Renberg er fantastiske og lettleste bøker! :rødme: Dersom du vil ha krim anbefaler jeg Menn som hater kvinner som jeg ikke husker forfatteren på, eller hva som helst av Henning Mankell. Dette er bra strandkrim
Gjest Sisu Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Bøkene skal leses på fly,ved basseng og på en strand så det bør ikke være tunge og dype romaner. Håper på mange gode forslag! Bøker av Henning Mankell og Jo Nesbø er jo alltid sikre valg synes jeg da. Og "Historikeren" av Elizabeth Kostova er spennende. Ellers skriver Camilla Läckberg, Arnaldur Indridason og Unni Lindell bra krim.
Solstorm Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Bøkene i serien "Litterære drops" er morsomme, lettleste bøker. (Shopoholikerbøkerne og Ya-ya jentenes hemmelige nedtegnelser er eksempler på titler). Ønsker du å lese krimanbefaler jeg Minette Walters, hun skriver godt og underholdende synes jeg. -og alt dette er å få i pocketutgaver!
Supraspinatus Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Bill Bryson - En kort historie om nesten alt
Gjest Infralove Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Bill Bryson - En kort historie om nesten alt Eg begynte å lese denne boka, men så rota eg den vekk Men eg vil likevel anbefale den. Kanskje eg blir nødt å kjøpe den igjen, slik at eg får lest heile.
ingefær Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Bill Bryson - En kort historie om nesten alt Anbefales Anbefaler også: - The Boy in the Striped Pyjamas av John Boyne - The History of Love av Nicole Krauss - Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón
Entil Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk! Her var det mange fine forslag ja. *noterer alle ned på et ark*
ilcrappo Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Alle av Dan Brown sine bøker. Grøss og gru!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Per Olov Enquist. Lettlest, men ikke lettglemt.
Lavendelsmil Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 Hei, jeg har nettopp lest Øya av Victoria Hislop. Fengende og ikke altfor "tung" bok, syns jeg. Burde absolutt fungere både på fly og stranda.
cilipili Skrevet 26. januar 2009 #13 Skrevet 26. januar 2009 Jo Nesbøs bøker om Harry Hole Milleniumtriologien til Stieg Larsson Veronika vil dø av Paolo Coehlo Tusen strålende soler av Khalid Hosseini
Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #14 Skrevet 26. januar 2009 Tom Kristensen - Dødsriket Spennende fra side 1. :D
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #16 Skrevet 27. januar 2009 Kan anbefale Carl Frode Tiller sine bøker på det varmeste dersom du ikke er allergisk mot nynorsk. Lettleste, engasjerende og ufattelig vakre - vi namsosinger har endelig fått noe vi virkelig kan være stolte av =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå