Ayla Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 Det blir kanskje litt feil å spørre dere om når deres utdrikkningslag skal være så jeg gjør ikke det. Det jeg lurer på er derimot om dere synes at å ha utdrikkningslaget i begynnelsen av Juli? Hele juli er jo fellesferie og helgen før (venninnen min gifter seg 10.august) blir jo veldig nært opptil. Det er ofte tusen ting man ordner med.... Jeg vil jo at flest mulig skal ha mulighet til å delta på laget... Har dere noen mening om dette
Gjest KristinK Skrevet 16. april 2002 #2 Skrevet 16. april 2002 Dette har jeg egentlig ikke tenket noe på jeg, men jeg vet bare det at jeg ikke ønsker mitt utdrikningslag så veldig tett oppå bryllupet. Vil anta at ukene før bryllupet er det 1000 ting å ordne, og da er det greit å være "ferdig med" utdrikningslaget. Ville gjerne hatt det ganske kjapt jeg, så hadde jeg det uta av verden. Men hvis du er usikker, så hør med bruden. _________________ KristinK - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-04-16 12:14 ]
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #3 Skrevet 16. april 2002 Har hatt samme problemet som deg - er forlover for en venninne som skal gifte seg i august. Valgte derfor en dato i slutten av juni, etter å har hørt litt rundt med de som skal delta og det viste seg at mange hadde ferieplaner i ukene før bryllupet. ... for tiden anonym da den kommende bruden er innom her noen ganger
LindaK Skrevet 16. april 2002 #4 Skrevet 16. april 2002 Fikk nettopp spørsmål om dette av min forlover. Det ser ut til at det blir i juni for å unngå "fellesferiekræsj". Og det er jo egentlig greit å ta det såpass tidlig, det blir sikkert nok stress når det nærmer seg! -Vi gifter oss 23. august!
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #5 Skrevet 22. april 2002 Høres lurt ut å ta det så tidlig synes jeg. Da slipper dere at bruden egentlig er midt oppe i forberedelsene, samt at hun sikkert blir ekstra overrasket over utdrikningslaget dersom du har det så tidlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå