Gå til innhold

Strikkecafè i Fredrikstadområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker og strikke og hekle og lurer på om noen vet om en strikkecafè eller et liknende tilbud i Fredrikstad eller omegn ?

Venter spent på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Garnhuset Fredrikstad har strikkecafé. Jeg har aldri vært der selv....

De har strikkecafé på oddetalls tirsdager: Strikkekafe åpent til 21:00

Men det er kanskje noen som vet om flere?

Endret av My
Skrevet

Tusen takk, My, det skal jeg sjekke ut ! :klemmer:

• 8 måneder senere...
Gjest Gjest_LittleMe_*
Skrevet

Er det noen som har vært på strikkecafè i Fredrikstad? Lurer på hvordan den er og om det er noen unge i 20 årene der også? Har lyst å gå på det en gang, men er litt skeptisk også siden jeg er så ung..

Skrevet

Det lurer jeg på også. Kom du deg på kafé Blåklokke?

Gjest LittleMe85
Skrevet

Kvist: hvor gammel er du? kanskje vi kunne gått dit sammen?

Skrevet
Kvist: hvor gammel er du? kanskje vi kunne gått dit sammen?

Jeg er 28. Og det var jo en god idé da! Vet du om de fortsatt har det på samme tidspunkt?

Skrevet

Hei igjen!

Ja, jeg kom meg på cafe, og det var veldig hyggelig! Men de fleste damene var nok litt eldre enn dere to. Jeg har bare vært der to ganger, har litt omsorgsoppgaver i familien som har lett for å falle på tirsdager.

Men jeg synes dere skal gå! Det er kjempehyggelig betjening i butikken og man kan spørre om alt man lurer på. Og butikken er stor og har godt utvalg av såvel garn som ferdigstrikkede modeller.

Hm, og jeg er ganske voksen selv, da, fylte femti i våres. Men jeg kan være ganske barnslig for alderen.. :sjenert:

Skrevet
Men jeg synes dere skal gå!

Vi gikk vi :)

Veldig hyggelig var det. Og jada, vi var nok litt yngre enn de fleste, men det gjør da ikkenoe :)

Skrevet

Så hyggelig da, Kvist! Jeg var der selv igår og fikk strikket (og pratet..) mye! Kjøpte meg garn til to nye prosjekter også. Og fikk hjelp av betjeningen da jeg strevde litt med mønsterstrikkingen jeg akkurat hadde startet med.

Det er fint at det er folk med i alle aldre. Og igår var det jammen en mann der også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...