Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. juli 2003 #61 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg sa ikke at du LIGNER på Carrie - men at du MINNER om henne. Og i det legger jeg livsførselen du tilsynelatende har. Carries livsførsel er hektisk (ute hver kveld) og fullt av utroskap, drama og andre ting jeg ikke har og heller ikke vil ha i livet mitt. Det eneste vi har til felles må bli vår interesse for klær. Vår personlighet, væremåte og livsførsel er milevis fra hverandre. Jeg har aldri lagt skjul på at denne serien er noe av det jeg liker best å se på tv, men det er en tv serie og har fint lite å gjøre med det virkelige liv. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 2. juli 2003 #62 Del Skrevet 2. juli 2003 Javel lille venn, hvis du sier det så Gratulerer som nygift forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 4. juli 2003 #63 Del Skrevet 4. juli 2003 Gratulerer med den store dagen Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. juli 2003 #64 Del Skrevet 4. juli 2003 Gratulerer som nygift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå