Gjest Gjest_Gjesteline_* Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har hatt et forhold til en mann som var gift. Vi kjente hverandre litt fra tidligere, og jeg ble en støtte for ham i en vanskelig periode av hans ekteskap. Etterhvert ble vi mer enn venner. Vi hadde det superfint sammen, men jeg syntes det var vanskelig at han hadde en kone. Han skulle skille seg, og det gjorde han. Men... Da skilsmissen var i boks ville han ikke ha noe med meg å gjøre! Han fant en annen og dumpet meg brått og brutalt! Jeg skjønner ingenting, jeg trodde han skilte seg på grunn av meg, og så ville han ikke ha meg likevel! Jeg har prøvd å snakke med ham mange ganger, men han tar ikke telefonen og svarer ikke på meldinger. Jeg føler meg skikkelig dum nå, jeg betydde tydeligvis ikke noe som helst for ham... Jeg har lyst til å hevne meg, sladre til ekskona hans eller noe annet kjipt, men jeg bør vel la være...
Gjest ieh Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Sikkert like greit å glemme ham. Du er blitt villig brukt av ham for en eller annen merkelig grunn. Livet går videre
Gjest Gjest_Rebekka_* Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Menn som sier at de vil skilles (og faktisk gjør det), ender som regel ikke opp med elskerinnen etterpå. Men: saken kan stille seg noe annerledes dersom mannen mentalt sett har gått ut av ekteskapet for flere år siden, og f-eks. de har bodd i hver sin by i flere år (ukependlere). Da kan mannen fint ende opp med elskerinnen og kjæresten sin fordi han har hatt tid til å reflektre og tastandpunkt i fred uten konen i huset hver dag.
Gjest Kråkaa Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Høres ikke ut som noe tap i bunn og grunn.
Trine_ Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Sier litt om mannen i utgangspunktet... At han var utro mot kona si.. Hadde ikke håpet på et godt forhold til en mann som var gift, uansett om han hadde sagt han skulle skille seg eller ikke. Men når det er sagt.. Er trist å bli dumpet uansett *klem til deg*
Gjest Skiller han seg og vil ha deg? Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Sier litt om mannen i utgangspunktet... At han var utro mot kona si.. Hadde ikke håpet på et godt forhold til en mann som var gift, uansett om han hadde sagt han skulle skille seg eller ikke. Ja, enig. Jeg ville bare ha holdt meg langt unna en mann som er gift. Han kan si hva han vil, men ingenting kan dekke for hans handlinger: at han faktisk er gift. Idet han skiller seg og fortsatt vil ha deg: da er det kjærlighet!
Gjest Illiya Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Huff, snakk om å få smake egen medisin da!
EmmaW Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 What goes around, comes around. Så du trodde du kunne stole på en notorisk løgner og bedrager?
Jade Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Hva hadde du ventet deg av en mann som var utro? At han skulle være en kjernekar du kunne leve lykkelig med resten av livet? Vær glad han dumpet deg, istedet for å sette barn på deg og være utro mot deg med hun nye istedet. Og la den stakkars ekskona hans være i fred!! Har du ikke gjort nok mot henne?? Jeg sier ikke at det er din skyld at de skilte seg, men det må da gå an å styre seg til mannen er fri og frank - ihvertfall separert.
Alice Ayres Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Kanskje han ikke ville ha en daglig påminnelse om det mest nedrige han har gjort i livet sitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå