Gå til innhold

Utdanning som personlig trener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter litt med å finne ut hva jeg vil i livet. Men jeg vil komme meg bort herfra, det er helt klart. Har hatt lyst til å dra til LA siden jeg var 13 år, så jeg tenkte på å ta to fluer i en smekk og ta utdanningen der. Jeg er veldig interessert i trening, og kunne godt tenke meg å utdanne meg som personlig trener. Har søkt litt på internett, men finner ingenting. Noen som vet om det finnes noen skoler i LA og området rundt som utdanner personlige trenere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg sliter litt med å finne ut hva jeg vil i livet. Men jeg vil komme meg bort herfra, det er helt klart. Har hatt lyst til å dra til LA siden jeg var 13 år, så jeg tenkte på å ta to fluer i en smekk og ta utdanningen der. Jeg er veldig interessert i trening, og kunne godt tenke meg å utdanne meg som personlig trener. Har søkt litt på internett, men finner ingenting. Noen som vet om det finnes noen skoler i LA og området rundt som utdanner personlige trenere?

Nå er jo LA kjent for å være en smule interessert i trening og den slags så noe annet hadde overrasket meg mye =)

Ville anbefalt deg å ta kontakt med noen av disse skolene som driver med rekruttering av studenter til USA. De kan garantert svare deg på dette. Søk opp disse skolene på google.com

Lykke til ihvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...