Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har surret bort brukernavnet til Eurobonuskontoen min, og telefonen er ikke åpen før mandag klokken 8. Så det jeg lurte på er om noen om det finnes noe standardopplegg for brukernavn der? F.eks om det er eurobonusnummeret eller noe slikt (med eller uten bokstaver isåfall?) eller initialer osv.
Gjest Charming Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Prøvd å ringe 05400, eller er det disse som ikke åpner før mandag? :S
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Prøvd å ringe 05400, eller er det disse som ikke åpner før mandag? :S De har åpent til 22 for GULLkunder, men åpent 8-16 mandag-fredag for oss vanlige dødelige. Utrolig frustrerende når jeg vet det sitter noen foran telefonen i kveld og i morgen og jeg bare skal ha et brukernavn!
Gjest Charming Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Var jeg deg ville jeg prøvd å ringe likevel. De har sikkert ikke SÅ mange gull-kunder som ringer at de avviser deg. Hvertfall hvert et forsøk, så kan du heller sitte bitter hvis de legger på.
Gjest junn Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har surret bort brukernavnet til Eurobonuskontoen min, og telefonen er ikke åpen før mandag klokken 8. Så det jeg lurte på er om noen om det finnes noe standardopplegg for brukernavn der? F.eks om det er eurobonusnummeret eller noe slikt (med eller uten bokstaver isåfall?) eller initialer osv. Litt sent for deg nå, men det er Eurobonusnummeret, ja. Uten bokstaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå