Gå til innhold

Hvilke plan fungerer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kjent med en fyr. Vi har ikke pult, men det kommer til å skje en gang i framtiden. Garantert!

Vi er 24 år begge to.

Vi begge sier vi kun vil være kompiser. Og jeg har sagt at jeg vil holde det sånn, og det blir heller ingen puling. Helt i orden sier han og ikke prøvd seg etter jeg sa dette.

Han kan få hvem han vil, og dette er selvfølgelig en spennende utfordring for meg :lur:

Jeg vil virkelig ikke være som alle de andre 1000 jentene, som har knullet, blitt forelsket, deretter dumpet.

Derfor er det lurt å legge litt "planer" så man ikke gjør noe dumt som man angrer på:)

Har ikke så mye informasjon til dere annet at han vil møte meg _hver_ eneste dag. Men han virker ikke veeeeldig interessert når vi er sammen.

Har det bare vanskelig å tro for at en gutt som han har så mye tid og vil møte meg hver dag og kun vil være kompiser. Han venter nok som ett lite barn i godteri butikken:p

Hvertfall. Jeg har ett par, eller fler planer, hvilke tror dere fungerer best for meg, om jeg få han interessert, siden jeg begynner å bli betatt av han:

1. Ha sex med han. God sex. Deretter ikke "har tid" møte han etterpå..(la oss si at han tar kontakt med meg etterpå) La han lure litt.

2. Kun være kompiser. Ingen puling. Forelske meg.

4. Bli pulevennen og bestevennen hans.

Gjerne kom med erfaringer :) Dette er (nesten) nytt for meg ettersom jeg alltid har kuttet kontakten når ting har vært på sitt beste, fordi jeg er hysterisk redd for å bli dumpet/såret.

Også, funker det å gjøre en pulevenn sjalu? er ikke gutter litt sånn; hu er min, når man har pult? hmm.. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kråkaa

Hvis du absolutt vil legge planer for å ikke gjøre noe dumt som man angrer på,så vil jeg si,drit i å pul han. Utvikle heller et vennskap og ikke bli en av mange i rekken. Et godt vennskap kan jo også utvikle seg til andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestgjest

Det som skjer her er at du tillegger han en del egenskaper, tanker og følelser på bakgrunn av det handlingsmønsteret som presenteres for deg. Jo flere planer du legger og jo flere alternative løsninger på "problemet" ditt øker sannsynligheten for ting ikke kommer til å gå sånn som du har planlagt.

Du sier at dere kommer "garantert!" til å havne i senga på et eller annet tidspunkt. Det du da trenger å ta stilling til er når det skal skje og om du er interessert i noe mer etterpå. Hvis du bare har lyst til å få den seksuelle spenningen ut av verden, er det vel bare å feie over han og bli ferdig med det.

Min erfaring er at dette er noe som kan prates om. Å innlede med å si at du har lyst på sex med noen, men at du ikke er interessert i så mye mer eller at du er usikker på hvor dette bærer, vil ofte være helt greit. Dessuten er da premissene lagt på forhånd og ingen trenger å gruble over hva den ene mente med det som ble sagt eller gjort osv.

Og gutter blir nok også sjalu, men du vet ikke hvordan den praktiske responsen på det vil bli. Noen vil nok bli mer interessert, mens andre, meg inkludert, vil gi godt faen i dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjarmerende
Jeg har blitt kjent med en fyr. Vi har ikke pult, men det kommer til å skje en gang i framtiden. Garantert!

Vi er 24 år begge to.

Vi begge sier vi kun vil være kompiser. Og jeg har sagt at jeg vil holde det sånn, og det blir heller ingen puling. Helt i orden sier han og ikke prøvd seg etter jeg sa dette.

Han kan få hvem han vil, og dette er selvfølgelig en spennende utfordring for meg :lur:

Jeg vil virkelig ikke være som alle de andre 1000 jentene, som har knullet, blitt forelsket, deretter dumpet.

Derfor er det lurt å legge litt "planer" så man ikke gjør noe dumt som man angrer på:)

Har ikke så mye informasjon til dere annet at han vil møte meg _hver_ eneste dag. Men han virker ikke veeeeldig interessert når vi er sammen.

Har det bare vanskelig å tro for at en gutt som han har så mye tid og vil møte meg hver dag og kun vil være kompiser. Han venter nok som ett lite barn i godteri butikken:p

Hvertfall. Jeg har ett par, eller fler planer, hvilke tror dere fungerer best for meg, om jeg få han interessert, siden jeg begynner å bli betatt av han:

1. Ha sex med han. God sex. Deretter ikke "har tid" møte han etterpå..(la oss si at han tar kontakt med meg etterpå) La han lure litt.

2. Kun være kompiser. Ingen puling. Forelske meg.

4. Bli pulevennen og bestevennen hans.

Gjerne kom med erfaringer :) Dette er (nesten) nytt for meg ettersom jeg alltid har kuttet kontakten når ting har vært på sitt beste, fordi jeg er hysterisk redd for å bli dumpet/såret.

Også, funker det å gjøre en pulevenn sjalu? er ikke gutter litt sånn; hu er min, når man har pult? hmm.. :rope:

Jeg har sånn situasjon før. Han er sinnsyk pen! Han ville bare være venner. Men jeg merket at det er best å la være å pule han - fordi jeg vil bli forelsket, og kjempesåret etterpå når han ikke ønsker mer. Fordi du er blitt forelsket i han, - og får ikke noe tilbake. Bare sex. Det er farlig. Ikke gjør dette. Bare gjør om du vil pule så gå, - det er vanskelig og du gjøre bare verre for deg selv. Jeg klarte å avvise han og ikke møtt han mer ;) Fordi det er best å ikke bli såret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sex-friend, tror jeg. Han er veldig pen, og jeg vet at flere synes han er det. Vet ikke om vi er på vei eller hva vi driver med. Vi har bare sex, men jeg føler også at vi har ganske mye kontakt. Han virker som en greit ordentlig gutt, kjenner ikke så mye til han.

Jeg var ihvertfall veldig betatt av han i første omgang, så har vi hatt sex et par ganger, og etter det har det liksom sunket litt. Jeg er liksom blitt mindre betatt av han, men jeg føler at jeg fortsatt trenger han.

Mitt tips er å la han være hvis han har hatt ganske mange. De pleier å gå til neste med en gang de har klart å forføre sine "ofre".. Hvis du vil ha en sex-friend så finn en du ikke er så betatt av, eller ikke har hatt så mange. Da er du også sikret for kjønnsykdommer:)

Er redd for å bli dumpet og sånn selv jeg, så jeg prøver å holde meg jevnt og ikke gjør for mye ting for en gutt generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du beholde ham som pulevenn, så holder det bare å være god i senga enkelt og greit.

Vil du ha ham som kjæreste, så tror jeg (romantisk og sukkersøtt nok) at hvis dere passer sammen så blir dere sammen. Enten dere puler først eller etterpå. Men man må jo ofte vise litt interesse for å få litt interesse, og dyrke relasjonen om man vil den skal bli dypere.

Sist men ikke minst så tror jeg det med å gjøre pulevenner eller hvem som helst sjalu ved å pule andre IKKE funker. I min personlige erfaring så er det som oftest turn off, og noen ganger er jeg fullstendig likegyldig. Om han gjør det helt åpenbart bare for å gjøre meg sjalu så er det utelukkende patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gutt som har opplevd at pulevenner har blitt forelsket må jeg være ærlig og si at du har en svært vanskelig oppgave foran deg. Hvis jeg kun ligger med en jente og ikke vil ha henne som kjæreste så er det som oftest en god grunn. Kjæresten min er jenten jeg deler alt med, den viktigste personen i livet som jeg gjør alt for. Pulevennen ringer jeg når jeg er kåt og vil bli sugd og pult. Stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til blant de unaturlige og rare menneskene som sliter mellom å skille sex og følelser. Eller mer korrekt, jeg liker ikke å ha sex uten følelser.

Av og til så klarer jeg ikke å la være, det skal sies, men da er det som regel med et menneske jeg har et godt forhold til, og en sterk tiltrekning til.

Jeg kan ikke se for meg at jeg ville klart å ha et menneske jeg kun møtte for sex, jevnlig over lengre tid, og ikke klarte å få følelser for dette mennesket.

Men det er bare meg.

Jeg tviler også på at man kan forføre en mann til å elske seg ved å ha sex med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok en del jenter (og noen gutter) som deg, og det som er litt trist er at sånne mennesker ofte går inn i puleforhold og tror de vil klare seg, evt tror at forholdet er noe mer ved å ikke spørre hva det faktisk er, og ender opp med å bli såret fordi det kun handlet om sex. Det er ihvertfall godt å lese at du ikke er typen som ender opp i sånne situasjoner, da det er kjedelig for alle involvert.

Trådstarter, derimot, er jeg litt mer redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
Det finnes nok en del jenter (og noen gutter) som deg, og det som er litt trist er at sånne mennesker ofte går inn i puleforhold og tror de vil klare seg, evt tror at forholdet er noe mer ved å ikke spørre hva det faktisk er, og ender opp med å bli såret fordi det kun handlet om sex. Det er ihvertfall godt å lese at du ikke er typen som ender opp i sånne situasjoner, da det er kjedelig for alle involvert.

Trådstarter, derimot, er jeg litt mer redd for.

Dette er så rett så rett..Har lurt meg selv endel ganger der ja gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Spesielt i begynnelsen av en relasjon kan man ha ulik agenda, og jeg syns det er superlurt å faktisk være åpne rundt hva man er ute etter.

Og så godt kjenner jeg menn, at jeg vet at når de sier de er ute etter sex, så er de ikke ute etter stakitt og volvo. Sånn er det bare. Skal man derfor ha en Pulevenn, så bør det være med noen der det er klinkende klart hva det er og ikke minst hva det ikke er.

Jeg tror at kvinner mye fortere legger følelser i sex, og trenger bekfreftelse, og at det er derfor slike forhold ofte ryker. Bare mine two cents...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...