Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg bruker fairly light i ID, men har lyst å prøve ut Glo Minerals. Var innom en Glo-forhandler, og selgeren mente jeg ville passe medium beige. Kan dette stemme overens med fargen jeg bruker i ID?
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg bruker fairly light i ID, men har lyst å prøve ut Glo Minerals. Var innom en Glo-forhandler, og selgeren mente jeg ville passe medium beige. Kan dette stemme overens med fargen jeg bruker i ID? Jeg brukte fairy light i ID, og bruker no golden light i glo. passer meg perfekt:)
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Jeg brukte fairy light i ID, og bruker no golden light i glo. passer meg perfekt:) Samme her.
Gjest Deception Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Det kommer an på hudtonen din. ID har få fargekategorier, og fargene der passer flere hudtoner. GloMinerals har mer spesifikke fargekategorier, så du må muligens teste og prøve til du finner den riktige. Bare Minerals Fairly Light er nøytral i undertonen, dvs. en blanding av gul og rosa, og kan brukes av folk med hud i begge kategorier. Hos Glo er fargeinndelingen den følgende: Beige=kald (rosa) undertone Natural=nøytral undertone, men heller mot kald Golden=gulaktig, men ikke sterkt gul Honey=olivenfarget
Saeria Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg brukte også fairly light i ID, og bruker golden light i glo. En dame sminket meg en gang med natural light, men da ble huden min gusten. Jeg har nok litt gultone i huden min, ja. Du får prøve og se.
Gjest Angelish Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Hvordan vet en hva slags undertone en har??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå