Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Blir menn mindre interesserte etter at de har fått oss i sengs? En player jeg knullet med fast før, sa at kvinnene har makten............helt til mennene har fått av dem trusa. Da er det snudd om. Fordi jenter ofte forvirrer sex med følelser. Jeg går alltid mens "enden er god". Er livredd for å bli dumpet selv. Hva er deres erfaringer?
Gjest Illiya Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Stemmer for meg ja. Jeg blir alltid mer følelsesmessig involvert etter sex enn før. Har sett mange eksempler med andre også, både kvinner og menn i det du beskriver.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Stemmer for meg ja. Jeg blir alltid mer følelsesmessig involvert etter sex enn før. Har sett mange eksempler med andre også, både kvinner og menn i det du beskriver. JEPP!!! Bare fordeler og ingen bakdeler med å beholde trusa på litt lenger dersom man virkelig er interessert!
Gjest Illiya Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 JEPP!!! Bare fordeler og ingen bakdeler med å beholde trusa på litt lenger dersom man virkelig er interessert! Nettopp
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 En annen måte å se dette på er at det tar et par minutter for en mann å bli skikkelig tent og 10 minutter for en kvinne å bli skikkelig tent. Hvis mannen klarer å holde tilbake i 11 minutter vil det lett bli henne som jager ham og ikke omvendt. Da jeg virkelig fikk draget på damer skjønte jeg at selv om det du sier i hovedsak stemmer er det en del menn som stort sett altid har mere makt over kvinner enn omvendt allerede fra de begynner å flørte
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Min erfaring er at menn er mer interessert og forelska etter sex enn før sex.
Gjest mikropikkmannen Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Vel, for å si det slik, vi tar oss råd til å bli mindre interessert. De fleste kvinner er ute etter menn som er sultne, som vet hva de vil og går for det de skjønner de har lyst på. Dette innebærer at de aller fleste kvinner blir mye mye mindre interesserte dersom vi menn fortsetter å være interesserte, om vi viser at vi egentlig kunne tenke å forplikte oss. De fleste menn lærer raskt at om de viser at de godt kunne forplikte seg til noe langvarig, så blir damer stort sett uinteresserte og lite ivrige på å gå videre, -en hel masse drama oppstår. Så vi menn spiller spillet, og da er resutatet at man har det gøy så lenge det varer, og når man har hatt det morro, så ser man etter mer morro. Enkelt og greit. Vis meg den kvinne som kan forbli interessert i en mann som snakker om langsiktighet, familieliv og trofasthet. Hehehehe, for en vits. De menn som forstår det, synes menn som snakker slik, -er en vits. Derfor får man alt flere uinteresserte menn etter at de har titta ned i trusa på jentene.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 :slår: Vel, for å si det slik, vi tar oss råd til å bli mindre interessert. De fleste kvinner er ute etter menn som er sultne, som vet hva de vil og går for det de skjønner de har lyst på. Dette innebærer at de aller fleste kvinner blir mye mye mindre interesserte dersom vi menn fortsetter å være interesserte, om vi viser at vi egentlig kunne tenke å forplikte oss. De fleste menn lærer raskt at om de viser at de godt kunne forplikte seg til noe langvarig, så blir damer stort sett uinteresserte og lite ivrige på å gå videre, -en hel masse drama oppstår. Så vi menn spiller spillet, og da er resutatet at man har det gøy så lenge det varer, og når man har hatt det morro, så ser man etter mer morro. Enkelt og greit. Vis meg den kvinne som kan forbli interessert i en mann som snakker om langsiktighet, familieliv og trofasthet. Hehehehe, for en vits. De menn som forstår det, synes menn som snakker slik, -er en vits. Derfor får man alt flere uinteresserte menn etter at de har titta ned i trusa på jentene.
MonicaR Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Tror det kommer veldig an på hvilken holdning man har selv.... Sa en gang til en mann at jeg godt kunne tenke meg å knulle ham - men at jeg ikke var det minste interessert i et forhold til ham etterpå.. Dette var han da enig i - og vi havnet i senga.... Jeg har ALDRI vært ute for en mer innpåsliten fyr etterpå.... !! Telefoner, meldinger, blomster, diverse, diverse.... Men det er klart; Hjelper ikke å si at man ikke vil ha forhold dersom man ikke mener det... Så mulig det var signalene jeg sendte ut som gjorde at han "ikke var ferdig med jakten"? Ellers har jeg ikke vært ute for at de jeg har vært interessert i har mistet interessen etter at vi har havnet i sengen... Men tror nok jeg har vært heldig der - og unngått "playerene"...... (På den annen side har jeg da ikke for vane av å gå til sengs med gud og hvermann heller, så det KAN jo være noe der... )
Hilde Christina Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Eeh.. jeg tror dette er veldig individuelt, det blir for dumt å trekke en generell konklusjon om dette. Endret 8. mars 2009 av Hilde Christina
Ethereal Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har ikke så veldig mye erfaring. Men jeg tror ofte jenter blir mer følelsesmessig involvert etter sex. Gutter blir nok også ofte det, men de har kanskje lettere for å klare å ikke få de følelsene. Litt rotete forklart, men men.
LitaPia Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Føler ikke at det er sånn.. men det er nå naive lille meg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå